Gå til innhold

AU AU AU Har så sinnsyke smerter......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått isjas å d er så vondt,har ikke sove i hele natt,har hatt så smerter... Gjør vondt når e går,og ligge d kan e bare glemme,for da blir smertene enorm uansett liggestilling,er ikke så godt å sitte heller... Dette er d værste e har vært borti tror e... Skal ha keisersnitt 28 Februar,men skla e ha så smerter som i natt,og nå holder e ikke ut til da tror e.... Skal på kontroll i dag,så tror dere d er farlig å spør om e kan få han litt før,pga,,intense smerter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke farlig å spørre vet du ;o)

Dersom du har så store smerter, at du ikke holder ut, så er det slett ikke umulig at de tar deg inn før.

Lykke til.

Skrevet

Hei jeg hadde isjas tidligere i svangerskapet. Min jordmor ga meg akkupentur, og det ble borte. Men det forsvinner kanskje av seg selv etter födselen, sä du mä jo se hva vil gjöre.. Lykke til! :)

Skrevet

Nåler og kiropraktor kan virke.

Er nøden stor akkurat nå, så finn deg ett eller annet som du kan "henge" deg i med armene - uten at du helt mister bakkekontakten med føttene. Det hjelper til å avlaste. Pass på at du ikke legger for mye vekt på armene, men bare så du får litt avlastning og bruker tyngdekraften (som vi jo alle har i rikt monn nå..hehe) til å strekke med...

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...