Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg og minstemann skulle oppover til trøndelag i begravelse, men nå har snuppa fått omgangssyke stakkar, for første gang i sitt liv. Så kan jo ikke reise da.. huff synd assa... Typisk at det er skikkelig dårlig timing...
2nj♥ Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Uff da, stakkars lita. Vi er akkurat ferdig med nærmere 2 uker med omgangssyke, da gutta fikk det i tur og orden..... -Trodde det gikk raskt over med disse små jeg, men de hadde diare i 5-6 dager begge to God bedring!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 huff ja det er fælt assa... stakkar små!! Håper ikke jeg og lillebroren blir smittet da, han har i tillegg brannkopper, så må til legen etterpå... Tjuhu, jeg elsker sykdom!! Håper det går fort over! Men veldig leit jeg ikke får vært med i den begravelsen.....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 æsj da! god bedring til begge ) hvem er det som er død...? trist at dere ikke får dratt da ( men dere får ha en fin dag ) iallefall prøve... her er ting bedre, og snupp skal i barnehagen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå