Kakebakesøte Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Nå skjer det ting her - jeg bare håper det ikke slutter før gutten vår er _ute_! 11 dager på overtid nå og har regelmessige tak som begynner å kjennes ganske godt. At man kunne glemme hvordan rier føltes? Au. Slimproppen som begynte å gå for 3 dager kommer nå ut (usj) med blod i seg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 håper da virkelig riene tar seg opp og at du kommer skikkelig igang.11 dager på overtid,ja da er det på tide at han kommer ut.,og jeg som tippet at du skulle føde den 15. ja der bomma jeg skikkelig.. ønsker deg lykke til
UngVoksen-over termin Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Åååå heldige du!! Hvordan går det med deg nå? Du er kanskje reist til føden, eller har det stoppet igjen? Føler med deg! :-) Masse lykke til med fødsel!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Oi-oi-oi Kakebakesøte! Høres ut som om at du mest sannsynlig får treffe gullet ditt idag ja!! Håper jeg kommer snart etter.... 39+4 idag!
undome Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 oj lykke til så mye kakebakesøte=) Nåeh unner deg all smerte og glede du snart eller har nå hehe Gleder meg til den dagen jeg og kjenner smertene og vet at nå endelig skjer det! Du får komme tilbake med fødsels historie snart nå da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå