Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg og samboeren min venter barn sammen. Vi hadde det veldig bra i starten, lykkelige nyforelskede og alt det der Er nå gravid i 5.mnd og sliter mye med psykiske problemer etc... Er sykemeldt frem til fødsel pga. dette, dette er vår eneste inntekt. Jeg flyttet fra min hjemby til han sitt bosted fordi han ikke ville flytte dit jeg bodde. Greit nok... Vi bor i en forfallen leilighet (+med hans mormor), jeg sier vi MÅ flytte før babyen kommer. Er uansvarlig å oppdra en baby under sånne forhold. Bilen vår har gått rett vest samtidig, så må ha ny, bare meg som har lappen (avhengig av bil her vi bor). Jeg gjør: ALT husarbeid, matlaging etc, innkjøp, leter etter+ringer på leiligheter/biler, prøver å få økonomien til å gå opp i opp med 8000kr i mnd på 2 stk... Han prøver ikke å få seg jobb engang, har søkt på 1 som han får svar på 2 mnd før babyen blir født. Og han nekter å gå på sosialen eller til nav... I forholdet er det JEG som tar initiativ til å prate om alt dette, vise han kjærlighet osv... I tillegg er jeg så utrolig trøtt og sliten hver eneste dag pga blodtrykket, hodepine og alt. Samtidig prøver jeg mitt aller aller beste for å "bli bedre" psykisk sett for babyen sin skyld (og våres) Men jeg er så utrolig glad i han... Han er veldig snill og god mot meg ellers. Huff dette ble visst mye klaging, men jeg måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 sett hardt mot hardt. han nekter på alt men skal ha penger likevel.si at du vil ha samtale på familiekontor og hvis han ikke blir med så kan han bo med mormoren sin alene
.Ann. Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 han får jo tydeligvis alt servert, så det er jo ikke rart han er fornøyd. Jeg mener han oppfører seg som et barn. Når dere blir foreldre om noen mnd, kommer det til å bli problematisk om han fremdeles oppfører seg slik du beskriver her. Det hjelper ikke så mye i lengden å være glad i noen, om personen utnytter deg, Og det gjør han faktisk, utifra det du beskriver. Det er ikke for å være vanskelig eller slem jeg sier dette. Og det er ikke sikkert han er bevisst på det selv en gang at det er det han gjør. Det skal ikke være ditt ansvar å få alt til å gå rundt, men det er desverre svært vanskelig å få en som er så sløv, til å ta ansvaret sitt som mann og far. Men håper det ordner seg for deg, uansett!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Er du sammen med mannen min eller? Aner ikke hva man skal gjøre med sånne snyltere jeg, kaste dem ut kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå