Gå til innhold

andre som er syke her??? influensa.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns såå synd på meg selv,har hatt vont i kropen og feber siden torsdags kveld... våknet nå å var skikkelig dålig,39,3 målte jeg...huff tok 2 paracet å håper den synker litt...

går det influensa nå om dagen eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært syk siden onsdag, men har ikke hatt noe særlig feber. Bare hoster, nyser, snørrer og har dundrende hodepine - konstant. Tror det er bihulebetennelse - hvertfall litt. Har store dotter i øra som ikke forsvinner. Hører nesten ikke noe.

Var borte fra jobb onsdag, torsdag og fredag, og hvis jeg ikke kommer meg på jobb til kl.11 i dag, så må jeg til legen og få en sykmelding, for jeg har jo brukt opp 3 dager'n. Jeg sitter foran data hele dagen på jobb, og jeg merker at jeg ikke kan sitte lenge før jeg blir dårlig. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan jeg få 50% sykmelding kanskje? Jeg orker ikke å være hjemme lenger heller. Kjeder meg så sinnsykt! Ikke lett dette!

God bedring til deg!

Skrevet

Har hørt at influensaen er på vei for fult....så ja er nok tiden for det...

Det er pyton ha det...men har man først fått det så la kroppen hvile...legg deg under dyna og slapp av....

God bedring.

Skrevet

Ikke influensa, men er syk ja. Og har vært det siden starten på oktober, så er rimelig lei

God bedring til deg

Skrevet

Huff, jeg har så dårlig samvittighet når jeg ikke er på jobb. Dessuten har vi vært dårlig bemannet i flere mnd, både pga sykdom og graviditeter. Så jeg hater å ringe og si at jeg er syk - igjen! Tror jeg drar på jobb og ser hvordan det går. Selv om jeg hører dårlig og får vondt i hodet av lys. Burde vel ikke sitte her på Dib heller.... Hehe! Det høres ut som dette skal bli en knall dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...