Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Lenge siden jeg har sett deg her.. Hvordan er det med deg og jentene?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Er vel ikke så ofte innom som før...har nettopp flytta og ikke fått orden på nettet. Så jeg er på naboens trådløse nå! Iris tar endelig flaske, så hun har hatt mye samvær med faren sin...så jeg har fått kommet meg litt ut. Men nå er Iris syk, og jeg føler hun holder på å smitte meg (omgangssyke), så det blir spennende å se åssen formen vår er i morra. Telma har det bra, men hun blei litt sjalu på Iris da hun var med barnefar...hun blir kun sjalu hvis det er han eller moren min som har Iris, men hun takler at jeg har henne, så det er jo greit for meg å ha begge. Åssen går det med dere da?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Går fint her. Omgangssyke her også på minste men ingen sjalusi .. Eller jo.. Dvs.. Eldste er ikke sjalu over hodet, men lille blir sjalu om eldste sitter på fanget ol. Han skjemmer henne helt bort og behandler henne som en liten prinsesse, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå