Gå til innhold

Hei, er det flere ballonger her, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30+5 nå, og føler meg som om noen har blåst opp en ballong inne i magen min. Det blir bare værre jo mer jeg spiser og jo nærmere jeg kommer leggetid... Flere som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk,ja...Og hvis jeg spiser rett før jeg legger meg,sliter jeg med å sovne inn og hvis jeg spiser lenge før,er jeg dø sulten når jeg våkner.....

Har også en stygg tendens til å få ekkle mareritt hvis jeg akkurat har spist når jeg går å legger meg....

Men føler at jeg er bare luft om dagen,for plutselig fiser og raper jeg som bare det.Mangler bare den "lettet" følelsen etterpå....

Sitte forover lent er en ting jeg gleder meg til å kunne gjøre igjen når jeg er ferdig med dette....

Skrevet

Er også i uke 30 - anbefaler litt mandler og vann på nattbordet!

Jeg har det pga kvalme og at jeg må ligge med beina høyt etter dusjen før støttestrømper skal på, men det er sikkert ok for flere. Slippe å stå opp kl.0400 for å smøre seg knekkebrød om jeg har en "sulten" dag/natt....... (for meg veksler det veldig - noen dager har jeg nesten ikke matlyst, andre dager vil jeg helst ha mat hver annen time....)

Ellers så føler jeg at kroppen nesten er lettere enn i hele svangerskapet forøvrig! Endelig har jeg ikke en altoppslukende kvalme (bare litt kvalm nå) og ikke merker jeg noe til blodproppen heller! (og jeg har gått opp masse i vekt... så det er ikke det som gjør det....)

Skrevet

Jepp!

Jeg er en ballong!!! Kom tilbake og diskuter om en 2 mnds tid! ;) Jeg er 39+4 idag så her kan man begynne å snakke ballong her!!!!!! :) Ihvertfall når man begynner å nærme seg 140 cm rundt magen som jeg er nå!!! Hehe..... :)

Skrevet

YES!

Luftballong her...

Skrevet

Godt å vite at vi er flere. Og skjønner at jeg bare kan belage meg på at det blir værre og værre! Får prøve å la være å klage så mye til mannen ennå, så jeg har litt å gå på etterhvert! :)

Skrevet

Samme her. er 29 + 4 og begynner bli bedre faktisk. Magen har synki litt. Så jeg føler meg ikke stappa lengre uten at jeg har eti.

Enda ballong, men en ballong som puster:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...