jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har nettopp vært på kino og sett den norske filmen "Lønsj". Må bare si at det er den merkligste filmen jeg har sett. Akkurat da den var blitt nogenlunde spennende, så var det hele over. Skjønte heller ikke plottet helt, men har kanskje noen tanker... Hadde vært moro å høre hva andre som har sett Lønsj, mener om den? :-)
Fullrulle86 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 har ikke sett filmen men hørte en anmeldelse av den på p3 med Thor Milde å han sa at han ærlig måtte innrømme at han ikke helt skjønte hva filmen handlet om! var vist bare en masse mennesker uten mening med å han skjønte liksom ikke poenget hehe..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hahaha! Så Lønsj på valentinesday... har irritert meg over den i flere dager... først syntes jeg den var litt interessant.. og den hadde virkelig potensiale, og jeg ble virkelig engasjert.. men så :BOM! Gikk alt på ræva nedover.. Alle i salen lo da rulleteksten kom.. tror budskapet var: Du må ta de sjansene du får, eller går det deg ille:) han homoen fikk sjans å bli med til karibien, men valgte å ikke bli med: - han fortsatte og ha det like jævlig Ho pia gikk fra typen i bilen, men valgte å gå tilbake: hadde hun bare godtatt at han gjorde det slutt, ville aldri ungen blitt angrepet av måsa... (som forøvrig var skikkelig ekkelt..) Ane fikk sjansen til å klare seg på egne ben, og tok tak i den sjansen og greide gradvis å nerme seg et normalt liv... vet ikke jeg.. teit var den uansett..
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Ja, jeg ble også helt paff da rulleteksten kom! :-) Folk satt fortsatt i setene sine og bare blunka - tror ikke mange forstod at filmen faktisk var slutt. Nei, særdeles merkelig film altså.. men måtte le litt da jeg gikk ut fra salen, største underholdninga var jo egentlig å se trynet på alle i salen da filmen tok slutt så brått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå