Gå til innhold

hva syns dere å reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

til en plass i 14 dager uten barn?

vi skal bestille tur til israel i oktober. gullet mitt blir 10mnd i oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du selv klarer å være borte så lenge er det jo bare å reise, men hvorfor ikke ta med barnet?? passer det seg ikke?

Skrevet

For min del hadde det vært alt for lenge borte fra gullet.

Jeg skal ikke si om det er riktig for dere, for jeg kjenner ikke deres situasjon og barnets forhold til de som skal passe ham. Men jeg hadde ikke gjort det.

(Min bestemor fortalte at hun hadde vært borte fra eldste i to uker da han var liten, og da hun kom tilbake kjente han henne ikke igjen ... hun ble forståelig nok helt knust. Aner ikke hvor gammel han var da, men han kunne gå i hvertfall. Hun sa jo heller ingenting om hvor lang tid det tok før alt var i gjenge igjen ...hørte vel ærlig talt med et halvt øre siden jeg ikke har tenkt å reise fra minien min uansett.)

Skrevet

tanten og besteforelda hans er her så og si hver dag. de kjenner hverande kjmepe godt og han elsker de. vi har tenkt på det at vi skal ha med web cam så han kan se oss av og til.. ?

Skrevet

Ta dere en velfortjent ferie! Har selv tenkt å ta en ferie uten barn i mai og ser for meg at både jeg og han har godt av det. Han er hos mennesker han stoler på og liker og ikke minst som jeg stoler på. Han har godt av å være sammen med andre, som gjør ting annerledes. :-)

Skrevet

Nei, det syns jeg var veldig lenge! Både for din egen del og barnet ditt.

Skrevet

Jeg var endel borte fra min eldste sønn (pga jobb) da han var 14-15 mnd, en gang i 2 uker. Hadde nok ikke gjort det samme igjen, han ble ganske utrygg etter dette, gråt hvis jeg gikk ut av rommet osv og det ble ganske vanskelig da han skulle begynne i barnehage rett etterpå. Han hadde selvsagt hatt det helt fint sammen med pappaen og besteforeldre, men fikk likevel en reaksjon. Det var min historie, kan hende går det mye bedre for dere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...