Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 er det noen her som har blitt dårlig behandla av svigermor, gitt opp, og isteden begynt å gjøre ting du vet hun ikke liker? si henne i mot? osv osv..... for å så koooose seg i det stille over frustrasjonen hennes.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Neeei, men prøver med svigersøster. Hun er fææææl...
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vi gjør ting på vår måte, det har vi alltid gjort, uten at jeg har merket at de har irritert de. Men etter at junior kom så irriterer visst alt vi gjør, så har tenkt å fortsette i samme banen. I går sto de på døra kl 9 for å sage ned trær i hagen vår, vi skjønte ingen verdens ting. De hadde liksom bare bestemt at x antall trær må vekk. Mannen sendte de hjem rimelig krast. Idag ringte han de for å si noe helt annet. De var suuuuure!!! Innrømmer at jeg lo litt da..
Northernlights Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 :o/ For å sage ned trærne DERES??? Noen mangler totalt både sosiale og andre antenner....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Gjør nok det ja, spesielt når jeg blir drit lei henne. Hun skal blande seg opp i alt og så er hun så inni hampen gjerrig. Da vi flyttet sammen så fikk vi gardiner av henne. Men skal si det ble baluba da jeg kjøpte nye (på salg!) 2 år etterpå. Da ville hun ha tilbake de vi fikk. Derfor så passer vi på å sette fram noe nytt hver gang hun er her. Mannen min er like med på det som jeg altså....... ;-) Utrolig barnslig men litt gøy også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå