Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Kanskje dere skulle prate med hverandre, ikke gjennom meg?! Sånn feks på msn eller trynefaktorboken?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 ja det er jo selvsakt en god ide. jeg vil anbefalle msn. siden jeg ikke er så glad i FB. foresten er jeg veldig glad for at du roper på meg støtt og stadig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå