:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 jeg elsker at jeg kan spise is til middag, og spise så mye is jeg vil. (jeg fikk til og med sitte på med isbilen her om dagen...)
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 At jeg slipper bo samme med eller overhode ha kontakt med moren min.
grå :) Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 jeg kan selv bestemme over meg selv og livet mitt
kanutteogkruttet Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Legge meg når jeg vil, gjøre hva jeg vil når jeg vil. Spise hva jeg vil ( ok... tenker litt på barna da... ) Men Heldigvis så har jeg ikke et mannfolk som blander seg heller nå, så da GJØR JEG SOM JEG VIL, PÅ MIN EGEN MÅTE!!!!! Herlig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 det er ikke til og fornekte at dere kommer med gode grunner til og være voksen. men jeg må innrømme at jeg ble skuffet over fantasiløsheten. her kunne vi ha kommet på ting i fleng. men nei da
.Ann. Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg kan være oppe hele natten. ( men orker ikke for jeg vet det straffer seg..) Jeg kan spise det jeg vil ( men av samme grunn, velger jeg mer fornuftig en ho mor sjøl ville ha gjort) Jeg slipper å spise ekkel bmat. Det er et pluss. Jeg kan ha sex, absolutt et pluss Jeg kan se så skumle filmer jeg vil jeg kan snakke så mye i telefonen jeg vil. Hm du har rett. Dette er virkelig fantasiløst.... Kansje på tide å legge seg;-)
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Bestemme over egen person og være husfrue i eget hus :-D My place, my rules! :-D
eirin20 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Tror ikke jeg regner meg selv som helt voksen enda og frihet til å gjøre som jeg selv vil har jeg hatt siden jeg var 16 år... Jeg savner innemellom å være barn jeg... savner tryggheten, omsorgen og all kjærligheten. Heldigvis har jeg foreldre og svigerforeldre i nærheten:)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 at jeg tenker meg bedre om og ikke blir så fort enig med meg selv. Og at jeg spiste 0,5 kg lakrits i helgen.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Haha...det har jeg faktisk også tenkt på: At nå som jeg er voksen kan jeg faktisk spise godteri hver eneste dag uten at noen bryr seg!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 at jeg kan spise hva jeg vill, å legge meg når jeg vill:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå