Gå til innhold

Viktig avstemning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal Tilla gjøre noen av de følgende?

(besvares i prioritert rekkefølge)

Dibbe litt til?

Legge seg?

Spise mer kjeks og så dibbe litt til før hun legger seg?

La kjeksen være uansett hva annet hun velger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise kjeks i senga og så sove. Deeeeilige smuler i sengen... *gliser*

Skrevet

dum og deilig; det hørtes deilig ut men blir bare dumt:p

Hihi..

Skrevet

jeg skal iallefall opp og si hei til puta og kanskje til og med la den få æren av å ha hodet mitt liggende hos seg i natt.

ta med deg dataen og kjeksen i senga du om du så slipepr du kvalene :)

natta:)

Skrevet

Jeg bugner over av gode forslag;-p

Skrevet

spise kjeks og dibbe. JEG TRENGER DEG!

Skrevet

Jeg skal legge meg etter et smertefullt møte med knekkebrød. au, mine betente mandler (eller hva det er) likte ikke det.

Verdensherredømme og makt får vente til i morgen.

Skjønte det var på tide å legge seg da jeg lo høyt av 4 dårlige ordspill etter hverandre her inne.. *flaut*

Skrevet

Hadde jeg vært gravid så hadde jeg spist kjeks og dibba... Nå hadde jeg bare dibba...

Skrevet

Er her ennå siden ingen har kommet med noe bedre.

Selv om dibbe i senga, MED kjeks hørtes unektelig fristende ut!

Skrevet

Å, jeg hadde valgt det! Hadde det bare ikke vært for at det ligger to gutter i sengen og jeg har ikke laptop for øyeblikket...

Skrevet

Haha, verdensherredømme?!

Dersom å huskes på DiB gir det er jeg egentlig godt over Bush om dagen! *lede lede*

Skrevet

da går du for det. dibbe i senga.. men det som er litt dumt med det er at man skal ikke oppholde seg i senge med mindre man skal sove. det sier søvnekspertene. men du har kansje ikke søvnproblemer.

Skrevet

heheh.. ser for meg at du drasser med deg den stasjonære opp i senga med 2 sovene gutter.. hehe.

Skrevet

Neida, jeg dibber til kl 2 om natta når jeg skal opp 7 fordi... eh,... Ja, derfor!

(atte, har du sett at det er en tråd til med navnet ditt på el?!)

Kozy, disse gutta! *riste oppgitt på hodet*

Skrevet

Å, du stakars stakkars kvinne. Tror du virkelig en over snittet oppegående pike som meg kun ferdes på DiB? Jeg sprer mine utespekulerte metoder krydret meg uskyldig latter og påtatt naivitet litt utover alt og sørger dermed for at jeg blir husket opptil flere steder. Jess, jeg er i slaget nå!

Om ikke annet, skal de huske meg på legekontoret i morgen og på nav også, ja gitt! Hei hei, ingen glemmer meg!

Skrevet

*le seg skakk*

Asså, hvilke andre steder kan ditt vitt beskues, jeg er litt lei navlebeskuelsen her inne og kunne behøve adspredelser?!

Skrevet

Som sagt; på legekontoret og nav... ehhh... ja.. akkurat, ja. :)

Skrevet

heheh.. kansje vi burde få noen piller fra en lege eller noe? jeg lurer egentlig litt på om det har noen negative bivirkninger og sove lite jeg. noe ut over at man blir trøtt vel og merke

Skrevet

Egentlig funker det dritbra. Henter inn ca en gang i ukamed å sove omtrent hele dagen:p

Hehe...

Tror forresten det kan ha påvirkning på dibbingen da, man blir ekstra fjåsete?!

Skrevet

Nei, det klarer jeg fint uten både kjeks og sen natt...

Skrevet

Ha ha, det hadde vært noe;) Tror ikke kvelden hadde blitt like avslappende da i grunn!

Skrevet

Ingen kommentar:) Jeg er da den diplomatiske her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...