Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Å høre maset om hvordan foreldre skal klare å få lagt *gullet* *prinsen* pga maaaaaaaaaaaaaaaaange våken netter..................svarte, tenk deg 3-4 stk! Hmmmfff..!
NoDoubt Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Viss man får 3-4 barn etter hverandre og ingen sover godt så legger man jo opp til det selv! Det fins flere typer prevensjon! Selv syns jeg det er luxus med 2 barn:-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Tja...hører sjelden om 3-4 barns foreldre her som klager da, stor sett førstegangsforeldre. Da tenker jeg, hva når barn nr 3 kommer med kolikk. Hvis en setter ting i perspektiv så vil det si at alle førstegangs foreldre her på dib vil doble innlegg når nr 2 kommer!
NoDoubt Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 De er kanskje tryggere på seg selv og har mer erfaring når nummer 2 kommer. Nummer 2 hos meg hadde kolikk. Var nesten ingen innlegg fra meg her da. Hadde mer enn nok med barna da;-) Ingen som kunne hjelpe meg med å bære å bysse henne her inne allikevel;-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Tjaa.... sikrere, da jeg fikk nr 1 måtte jeg være sikker nok på meg selv til å klare å finne ut selv når mitt barn skulle begynne med grøt og fast føde. Kan nesten begynne å lure, for flere og flere her på dib tørr ikke gi barna medisiner de har fått fra legen før de har forspurt seg her og da tenker jeg...................what...!! Tips er helt greit, men helt ærlig virker noen helt ute av stand til å ta vare på et barn uten dib tilstedet.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 hehehe... veit noken som klaga på at ungen ikkje sov ei heil natt før h*n var over 2. Dei ville ikkje ha fleire pga det. Kanskje ein ide å kutte ut nattmåltidet MED skiver og drikke? Hadde sikkert orda seg då
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 hørt mange som sier det er så mye enklere med nr 2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Klart man er mer vitende da, men generelt her på dib såhar alt en ny start......også baby nr 2 og dermed en hel del nye spm....=)
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 hehe....er jo de med flere barn som suttrer minst over våkenetter, enda de har sikkert barn som er våkne/våkner på natta de også. Jeg er ofte oppe ei og anna natt for å skifte bleie på ene eller begge jentene mine jeg også, og da skal de ha flaske med vann også helst...og er mye alene med dem, men det er helt greit det...tåler litt lite søv et par år
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Jeg syns det er mere luxus å ha 2 barn Når jeg lager middag så herjer dem villt i stua, når vi er på tur så løper & leker dem sammen som bare det and soooo on. Søvn, det får vi
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Jeg ser på det å ha stor familie med 3-4 barn som luksus jeg! Misunner dere stort! Har selv et barn, og har lyst på flere, men vi har rett og slett ikke råd. Husk Haldis Moren-Vesaas ord når du strever med nattevåk og trassige barn; Alle disse dagene som kom og gikk; ikke visste jeg at de var LIVET Det er "strevet" du har idag, du vil ha glede av å huske når du blir gammel!
Cat.68 Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har 3 levende barn "det er luxus for meg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå