meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 -at jeg har funnet et bilde av hvor mandlene er -at jeg kan google -at jeg ikke bruker skitne triks for å huskes eller komme på den o´store lista Linken: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=712 Der det står 10 er mandlene
grå :) Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 takker. har i grunnen lurt litt på det der men aldri giddi finne det ut. kunne jo forsåvidt lånt en munn og tatt en titt, menne. var den orken da.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Ja, og så er det desverre ikke tall med beskrivelser på i en vanlig munn:) Bare i de som Mona finner fram til dere en sen aften:)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 JEg trukke no på; - at du kan google - at du ble noe sikrere på hvor mandlene er - at du ikke gjør dette for å innynde deg hos de som lurer på hvor mandlene egentlig sitter! Hah!
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Nei, men jeg vet at det er mange der ute som lurer på hvor mandlene er, men ikke tør spørre. Som den velgjører jeg er viser jeg de det. De slipper bli flaue, jeg vinner frem i min kampanje. Tada!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Nei sååå snill?! (det var jeg skulle si nå?)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Nei, jeg lukter sarkasmen og ironien din lang vei. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå