Gå til innhold

Barn på eget rom?

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var deres unge når de lå alene på eget rom?

Har løst å legge en av jentene på barnerommet. Hun sovner av seg selv. Bruker å legge henne ned når hun har fått siste måltid og tatt kvelds stellet. Litt skriking kan det bli, men roer seg ned og sovner. Men hun andre må vi bysse i søvn. Vil ha henne i lamme meg ennå på soverommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste fikk eget rom da vi flytta hit vi bor nå, da var han nesten 2 år (hadde bare ett soverom der vi bodde før)

Mini på 13 mnd sover fortsatt ikke alene, og det er ikke plass til ho på rommet til storebror, så da må det flytting til igjen (noe vi skal) =)

Hvor gamle er de da ??

Skrevet

Storesøster var seks uker. Lillebror ca 12 uker!

Skrevet

Snuppa vår var vel 6 - 7 uker når vi la henne på eget rom. Plutselig fikk vi alle sove gjennom hele natta :D

Skrevet

tror moa var ca 10 mnd, malin hadde en ganske flytende overgang så der er jeg ikke sikker. mener hun var yngre enn moa i allefall

Skrevet

Jentene er 6 1/2 mnd, men født 10 uker før termin. De sover begge hele natten, av og til kan hun ene våkne veldig tidlig. Og hun våkner som regel med ett brak:-) og da vekker hun storesøster.. og da har vi det gangan tile! Så derfor har jeg tenkt å legge storesøster på eget rom. Men har en stygg uvane med å våkne opp en eller flere ganger om natten for å sjekke om de puster! Er ennå nervøs etter den tøffe starten de hadde...

Skrevet

uffja, det kan jeg skjønne....er kanskje lurt å legge de på separate rom da, så nattesøvnen til alle blir bedre =)

Skrevet

Ja skal vurdere det. Men tror ikke det blir så mye søvn på meg da. Jeg blir helt sikkert å våkne og må se til henne flere ganger... Har faktisk ei gjeste seng på barnerommet som jeg har vurdert å ligge i den første tiden:-/

Skrevet

førstemann hadde sengen på rommet vårt til han var 2,5 år, minstemann flyttet inn til broren rundt 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...