aylin82 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg 26 år og har jobbet fra jeg var 19- 22 år, altså 3 år. Så begynte jeg på førskolestudiet og jenta mi var 16 mnd nå er hun 5 år;og fikk dermed omsorgspoeng fra nav.Omsorgspoeng telte visst det også.Også har jeg en ettåring nå. Jeg søkte på en jobb og fikk 8 års ansinnitet. Kan det Stemme?
Gjest mphs Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Da har du vært veldig heldig og skal være glad for det. Du har faktisk fått det lengst mulige annsinitetsgrunnlaget du kunne få. Altså fra du er 18 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå