meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg skal kikke på de, men vet ikke helt hvor de er. Vet regionene, tror jeg, men helt konkret; hvor kikker jeg? Har aldri sett på noens mandler før (med vilje).
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 De ligger rett bak der med drøvelen.Om de er hovne så er det oftest veldig lett å se, en kule på en måte på hver side av svelget.
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Klumper på hver side inne i halsen. I samme område hvor drøvelen henger og dingler(litt lenger bak enn drøvelen). ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Er det de på hver side? Huden på hver siden der på en måte?
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Ikke huden, men klumper som stikker fram bak den huden som er like langt fram/bak som drøvelen. Om de ikke er store(hovne) ser du dem kanskje ikke i det hele tatt.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Ok, jeg kjente under haken også som jeg fikk råd om det er kjempeømt der... Er det et tegn?
Sånn kan det gå Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Tegn? På at du har vondt i halsen ja, men er jo ikke sikkert mandlene er hovne for det da.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Nå kikka jeg i speilet. Men var vanskelig fordi det er så vondt å åpne såpass høyt opp. Er veldig tett der inne hvertfall. Kun 1 cm klaring på hver side litt lenger bak enn drøvelen... Hmmm.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2008 He he, neida. Jeg skjønner. Hun andre sa isted i en annen tråd at man kunne kjenne hovne mandler ved å kjenne under der skjønner du..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2008 Jeg fant et bilde av hvor mandlene er om noen andre lurer: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå