Gå til innhold

Hvor er mandlene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kikke på de, men vet ikke helt hvor de er. Vet regionene, tror jeg, men helt konkret; hvor kikker jeg? Har aldri sett på noens mandler før (med vilje).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ligger rett bak der med drøvelen.Om de er hovne så er det oftest veldig lett å se, en kule på en måte på hver side av svelget.

Skrevet

Klumper på hver side inne i halsen. I samme område hvor drøvelen henger og dingler(litt lenger bak enn drøvelen). ;-)

Skrevet

Er det de på hver side? Huden på hver siden der på en måte?

Skrevet

Ikke huden, men klumper som stikker fram bak den huden som er like langt fram/bak som drøvelen. Om de ikke er store(hovne) ser du dem kanskje ikke i det hele tatt.

Skrevet

Ok, jeg kjente under haken også som jeg fikk råd om det er kjempeømt der... Er det et tegn?

Skrevet

Tegn? På at du har vondt i halsen ja, men er jo ikke sikkert mandlene er hovne for det da.

Skrevet

Nå kikka jeg i speilet.

Men var vanskelig fordi det er så vondt å åpne såpass høyt opp. Er veldig tett der inne hvertfall. Kun 1 cm klaring på hver side litt lenger bak enn drøvelen... Hmmm.

Skrevet

Da er nok mandlene hovne ja.

Skrevet

He he, neida. Jeg skjønner. Hun andre sa isted i en annen tråd at man kunne kjenne hovne mandler ved å kjenne under der skjønner du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...