NoDoubt Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Hehehehe;D Jeg har jo ikke mer enn vgs og svennebrev utdannelse! Ikke gubben heller forresten;-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Mannen min har vgs. jeg har høgskole.
dione Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 ja, høyere enn meg. jeg har høyskole utdallelse pluss spesialisering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå