Gå til innhold

Hvordan går egentlig natten ????????


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Her går det egentlig ikke sånn superbra...

junior våkner rundt 23/00 tiden.Noen ganger sovner han raskt uten at vi går inn, ellers blir han liggende en stund å hyle.Og så blir det en gang ved 03tiden. Han er keen på å stå opp ca 05/05.30!

 

Skal ta en "skrikekur" fra i natt av. Han holder på der inne nå... Blir gal!

Holdt på i 40min

 

Kjenner jeg snart trenger en natts søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei i natt fikk æ nok av kevin sitt tøv om natta, han har i perioda vært så grei om natta. så man vet jo at han kan sove. Han skreik så mye, det føltes om heile natta, men det varte i 15 min. Nu våkne han i 8 tia om morgen, og e så godt humør. Men det e pyton det her og ligge å høre på. Va på tur å gje han viljen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh...............Sånn e d hær og:-( Noe må gjøres før æ bynn å jobb,hvis ikke bli d spennanes å se kem og ka som bli programmert i lag. Ha,ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det faktisk veldig bra for tiden. Legger henne kl. 19, så våkner hun igjen ca. kl. 7. Da ammer jeg henne, og hun sover videre til mellom 8 og 9. Herlig!

I tillegg til dette sover hun to ganger på dagen ca. 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres ut som vi er flere med samme "problem"..... Kanskje det er normalt da:)

 

Vi har det helt likt! - Å når han mener det er morgen (ca 6..) er det full gass! Ikke snakk om at vi kan ligge å pludre i senga nei. Opp å utforske!!

 

Gleder meg til å dra på jentetur til helga! Da skal pappan få kjørt seg tenker jeg:) Kanskje mini er nattavvent til jeg kommer hjem????

(har sånne dagdrømmer..he he he)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hatt våre "turer" vi og - og tanken på å bli gal var nær..... Løsningen ble, mor på gjesterom m ørepropper og far på vakt - full avvenning!!! I tillegg tok far nettene uken etter, men da var det lite tull. Så etter en uke fikk jeg innvilget oppholdstillatelse i dobbeltsengen - og nettene er som en drøm.... Sovner ca 19 og våkner igjen mellom 7 og 8. Er helt ok å stå opp klokken 7 når en har fått natten på seg - det må vi jo om noen mnd:/

 

Lykke til - og bit tenne sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...