Gå til innhold

Hvordan går egentlig natten ????????

Anbefalte innlegg

Her går det egentlig ikke sånn superbra...

junior våkner rundt 23/00 tiden.Noen ganger sovner han raskt uten at vi går inn, ellers blir han liggende en stund å hyle.Og så blir det en gang ved 03tiden. Han er keen på å stå opp ca 05/05.30!

Skal ta en "skrikekur" fra i natt av. Han holder på der inne nå... Blir gal!

Holdt på i 40min

Kjenner jeg snart trenger en natts søvn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136883702-hvordan-g%C3%A5r-egentlig-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei i natt fikk æ nok av kevin sitt tøv om natta, han har i perioda vært så grei om natta. så man vet jo at han kan sove. Han skreik så mye, det føltes om heile natta, men det varte i 15 min. Nu våkne han i 8 tia om morgen, og e så godt humør. Men det e pyton det her og ligge å høre på. Va på tur å gje han viljen sin.

Ja det høres ut som vi er flere med samme "problem"..... Kanskje det er normalt da:)

Vi har det helt likt! - Å når han mener det er morgen (ca 6..) er det full gass! Ikke snakk om at vi kan ligge å pludre i senga nei. Opp å utforske!!

Gleder meg til å dra på jentetur til helga! Da skal pappan få kjørt seg tenker jeg:) Kanskje mini er nattavvent til jeg kommer hjem????

(har sånne dagdrømmer..he he he)

Joda, hatt våre "turer" vi og - og tanken på å bli gal var nær..... Løsningen ble, mor på gjesterom m ørepropper og far på vakt - full avvenning!!! I tillegg tok far nettene uken etter, men da var det lite tull. Så etter en uke fikk jeg innvilget oppholdstillatelse i dobbeltsengen - og nettene er som en drøm.... Sovner ca 19 og våkner igjen mellom 7 og 8. Er helt ok å stå opp klokken 7 når en har fått natten på seg - det må vi jo om noen mnd:/

Lykke til - og bit tenne sammen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...