Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 På grunn av familietradisjon trenger jeg et fint guttenavn på M, problemet er bare at jeg ikke kan komme på et eneste ett! Er ikke fan av Marius, Morten, Magnus eller Mats, heller ikke Martin, Mons eller noen av de vanligste navnene jeg kommer på. Navnet bør også funke sånn halvveis i utlandet, da mannen min ikke er norsk. (Men det er ikke hovedfokus at det skal være internasjonalt.) Noen med gode forslag?
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Marcus/Markus! Internasjonalt til og med! Ellers: Mathias Mattis Mikael
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Ikke nødvendigvis min smak men her er noen forslag: Martinus Magnar Monrad Malvin Mareno
anaina Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Marlon er et av de fineste guttenavna jeg vet Morgan Margido Mikael/Michael Mikkel Mathias Mattis Morris Moritz Melker Monrad
Vannmann35 Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Maximilian er kult :-) Ellers er disse litt spesielle: Mio Marinius Martinus Martinius Milo Milian Milan Melvin Marvin Marlon Mardon Milton Morgan Magnar
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Matheo Mikael (evt. Michael...for "internasjonalitetens skyld") Mathias
milde.m72 Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Hva med Miller? Det navnet er både søtt og tøft!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå