sydilla Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 vi har en gutt på 14 dager så puster ujevnt. Er dette noe andre også opplever? (vi har nevnt det for legen, men følte ikke han tok oss helt på alvor)
Hildeks Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Min datter pustet noe ujevnt den første mnd, noe legen vår sa var helt vanlig, hadde av og til lange opphold, hun vokste det av seg trur eg=) Men er du urolig, så ring hs og spør, for det er ikke bra å bekymre seg, og alle barn er ulike.
Labambie Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Vi også! Jeg fikk ikke sove når vi lå på sykehuset for jeg ble bare liggende å høre på om hun pustet og åssen hun pustet. Noen ganger veldig stille. Noen ganger lenge mellom hver gang hun trakk pusten.. Noen ganger hørtes hun ut som en hund i sommervarmen. Holdt på å klikke i starten! Det verste er de derre "pipelydene" som høres ut som om hun setter noe i halsen.. Nevnte det for barnepleier,jordmor og barnelege på sykehuset og alle sjekket henne. Det er helt normalt! Det har med hvor mange ganger de trekker pusten pr minutt og ingenting annet. Så lenge de trekker pusten så så mange ganger pr minutt, kan de "disponere" de gangene som de selv vil. Enten de da holder pusten en stund,og så puster som en hund i sommervarmen eller hva det måtte være. Spurte også helsesøster forrige uke om det samme, og fikk samme svar der.. Er bare så vanskelig å venne seg til! Så vi kjøpte oss babysense. Rett og slett for å ikke gå fra forstanden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå