*dum&deiLig*™ Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 Føler du deg truffet, twintipp? Herregud, la nå de som har svart i tråden som gir flaske forsvare seg dersom de ønsker det! Hvem gjorde deg til dib-politi?
ALIICE Skrevet 17. februar 2008 #27 Skrevet 17. februar 2008 He-he... Helt utrolig! Noen tåler ikke et lite kritisk blikk før de er ute med klørne, de må jo ha utrolig dårlig selvtillit=0)
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. februar 2008 #28 Skrevet 17. februar 2008 Ja, jeg overdrev kanskje litt... Men, mener fortsatt det er utrolig unødvendig og slitsomt med folk som alltid må lete i høystakken etter ting å reagere på.. Hva så om hun gir sønnen sin en flaske da?! Hva så liksom?
*dum&deiLig*™ Skrevet 17. februar 2008 #29 Skrevet 17. februar 2008 Nei gud forby at man skulle nevne at det ikke er optimalt eller vanlig med 2-åringer med morgenflaske... Alle vet jo hva som er galt, og trenger slettes ikke å bli påtvunget dårlig samvittighet;-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. februar 2008 #30 Skrevet 17. februar 2008 Det er faktisk mange som har det ZikkZakk.. Og små kommentarer kan faktisk skape problemer for noen. Mer enn man skal tro. Og å flåse av andre på den måten synes jeg ikke er greit jeg... Det er vel det såreste en kan bemerke, så vidt jeg vet ihvertfall...
*dum&deiLig*™ Skrevet 17. februar 2008 #31 Skrevet 17. februar 2008 For å opplyse igjen; jeg reagerer på at foreldre gir 2-åringer morgenflaske for å få dem til å sove lenger. Spesielt når tidspunktet for første oppvåkning ikke akkurat er før hanen galer.
*dum&deiLig*™ Skrevet 17. februar 2008 #32 Skrevet 17. februar 2008 Har man så dårlig selvtillit at man ikke tåler å høre at 2-åringer vanligvis drikker melken sin av kjøkkenglass, ikke flaske, har man ikke noe her å gjøre...
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. februar 2008 #33 Skrevet 17. februar 2008 Ja, altså foreldrerollen da! Dere kan motsi og mene alt annet enn meg.. Men, følte for å bemerke deres ngative holdninger overfor andre for en gang skyld og! Det er ihvertfall noe foreldre bør tenke på i dag:-p God natt!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #35 Skrevet 17. februar 2008 Trodde spørsmålet i denne tråden var hvor mye 2-åringene deres sov, jeg... Gnag, gnag, gnag.
*dum&deiLig*™ Skrevet 17. februar 2008 #36 Skrevet 17. februar 2008 Ja, men det er jo "juks" når de sover lenger etter at de har fått melkeflaska;-p
Trønderbærta Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #37 Skrevet 18. februar 2008 Hehe mye pes om flaske ja ) Grunnen til at han ennå bruker flaske er at han har melkeallergi (+en del annen mat allergi), og har sterkt behov for nutramigen, får ei flaske på kvelden og ei på dagen (MÅ ha minimum 4 dl pr dag), han drikker ikke nutramigen fra kopp eller noe annet (har prøvd masse, og lenge), så derfor får han flaska for å få dekt sine behov av næringsstoffer. Er det god nok grunn til å bruke flaske eller???
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #38 Skrevet 18. februar 2008 12 timer natta igjennom vanligvis, hvis hun blir vekt av lillesøsteren hender det at hun tar en liten halvtims lur dagen derpå på dagtid også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå