Gå til innhold

Hvor mye sover deres 2-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg truffet, twintipp? Herregud, la nå de som har svart i tråden som gir flaske forsvare seg dersom de ønsker det! Hvem gjorde deg til dib-politi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he... Helt utrolig! Noen tåler ikke et lite kritisk blikk før de er ute med klørne, de må jo ha utrolig dårlig selvtillit=0)

Skrevet

Ja, jeg overdrev kanskje litt... Men, mener fortsatt det er utrolig unødvendig og slitsomt med folk som alltid må lete i høystakken etter ting å reagere på..

Hva så om hun gir sønnen sin en flaske da?! Hva så liksom?

Skrevet

Nei gud forby at man skulle nevne at det ikke er optimalt eller vanlig med 2-åringer med morgenflaske... Alle vet jo hva som er galt, og trenger slettes ikke å bli påtvunget dårlig samvittighet;-p

Skrevet

Det er faktisk mange som har det ZikkZakk.. Og små kommentarer kan faktisk skape problemer for noen. Mer enn man skal tro. Og å flåse av andre på den måten synes jeg ikke er greit jeg...

Det er vel det såreste en kan bemerke, så vidt jeg vet ihvertfall...

Skrevet

For å opplyse igjen; jeg reagerer på at foreldre gir 2-åringer morgenflaske for å få dem til å sove lenger. Spesielt når tidspunktet for første oppvåkning ikke akkurat er før hanen galer.

Skrevet

Har man så dårlig selvtillit at man ikke tåler å høre at 2-åringer vanligvis drikker melken sin av kjøkkenglass, ikke flaske, har man ikke noe her å gjøre...

Skrevet

Ja, altså foreldrerollen da!

Dere kan motsi og mene alt annet enn meg.. Men, følte for å bemerke deres ngative holdninger overfor andre for en gang skyld og! Det er ihvertfall noe foreldre bør tenke på i dag:-p

God natt!

Skrevet

Trodde spørsmålet i denne tråden var hvor mye 2-åringene deres sov, jeg... ;)

Gnag, gnag, gnag.

Skrevet

Ja, men det er jo "juks" når de sover lenger etter at de har fått melkeflaska;-p

Skrevet

Hehe mye pes om flaske ja :o)

Grunnen til at han ennå bruker flaske er at han har melkeallergi (+en del annen mat allergi), og har sterkt behov for nutramigen, får ei flaske på kvelden og ei på dagen (MÅ ha minimum 4 dl pr dag), han drikker ikke nutramigen fra kopp eller noe annet (har prøvd masse, og lenge), så derfor får han flaska for å få dekt sine behov av næringsstoffer.

Er det god nok grunn til å bruke flaske eller???

Skrevet

12 timer natta igjennom vanligvis, hvis hun blir vekt av lillesøsteren hender det at hun tar en liten halvtims lur dagen derpå på dagtid også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...