Lurvehette Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Eller filmmusikk om du vil? Synes musikken til Apollo 13 og Braveheart er fenomenal!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Pulp Fiction, Charlies Angels, City of Angels. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.
Helen08 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Definitivt musikken til "The Rock" med "Gladiator" på en god andre plass!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Synes all filmmusikken til American Beauty er fin, Ringenes Herre såklart, hm.... Moulin Rouge og Donnie Darko har også veldig fin musikk!
*En rosa og en blå* Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Elsker å synge høyt med til soundtrack'en til Chicago! "And aaaaaal thaaaat jaaaazzzz....." Helst når jeg er alene i bilen ;-) Og så liker jeg godt soundtrack'en til Love Actually for der er det mange fine kjærlighetssanger. Hørte mye på den rundt tiden da jeg traff sambo, så hører på den når jeg er i godt humør eller trenger en pick-me-up.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Donnie darko sangen;gary jules greia... Gladiatoren,Moulin Rouge,Black Hawk Down.Transformers,Kingdom of heaven,batman,willow.... Her hører vi egentlig ikke på noe annet en soundtrack så da er favoritt litt års basert...Sånn hvem var best i år... 2007 var forresten definitivt Transformers år...
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Maange... men jeg synes den ene låten i det 5 element er dritkul!!! Det er sarah brightman som synger og den begynner som opera..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå