lillepixie Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Er det flere som har hatt et slags ubehag i livmoren i uke 29 eller der omkring? Jeg har gått en del de siste dagene og føler det kommer mest da. \Det er ikke kynnere for livmoren er ikke spes hard. Har også en veldig støl følelse i hele underlivet og lyskeområdet.. er dette normalt? er så redd for for tidlig fødsel, og kan slikt ubehag være et tegn på det? håper noen kan svare
OhMyGod!!! Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 har sånn jeg og med jevne mellomrom, men tror ikke det er noe tegn på tidlig fødsel nei, tro meg du vil nok merke det om den setter i gang husk det er stadig mer vekt der inne som og må følge tyngdekraften, så mer press der er sikkert naturlig
musemor... Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Ja jeg også. Er liksom ikke sikker på om det er kynnere heller noen ganger. Tror det er babyen som snurrer og vrir på seg, så det rett og slett gjør litt vondt i livmor-veggene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå