Lillegulle<3 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg driver å pusler med å sette opp vognen og prøve litt ut, og det var lurt for jeg ser jo at jeg virkelig ikke har peiling ;P Jeg har termin i mai. Bor i nord norge så der er det jo ganske kaldt og vindfullt.. Så tenkte jeg skulle ha skinnet fra nøstebarn i vogna. Har hørt at det fint kan brukes om sommeren også. Men altså, skal jeg ha først madrass, så tisselaken, så laken og så skinnet ??! Og får jeg kjøpt laken som er tilpassa vogn madrassen, for syns lakenet ble veldig stort.. Og hva hvis skinnet blir tisset på ? Over tenkte jeg bare å ha en lys sval dyne, og eventuelt et tykt røros pledd i begynnelsen hvis det er veldig kaldt ?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 ikke madrass i vogna, jeg har et laken, og så et teppe som ho skal ligge på
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 I min vogn (simo) er det en madrass som jeg legger et laken/teppe på. Deretter har jeg vognpose og dyne eller et teppe. Kan hende jeg legger skinnet oppi vognposen innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå