Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 men altså, jeg klarer ikke........... Imorgen skal jeg på min første treningsøkt på helsestudio på hur många år som helst!!! Har ikke trent aktivt på noen år nå og forfallet har slått til for fullt. Nå er det slutt, nå skal jeg prøve (jeg sier PRØVE) å være aktiv og trene noen ganger i uken frem til sommeren. Forhåpentligvis så gir det resultater......håper jeg......masse håper jeg.................:-) Og ikveld har jeg faktisk gått to lange turer, først med sambo og så med naboen etterpå:-) Hei litt på meg da jenter - for jeg trenger det virkelig!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 HEIA, HEIA, HEIA, HEIA, HEIA, HEIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Heia heia heia..Du er flink,jeg har vært i labert trenings humør her med lite søvn og syke unger..Men skal begynne å trene aktivt igjen jeg å... Lykke til og kos deg på trening :0)
Milli Vanilli Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Heia heia!! Jeg var nede på torsdag for å melde meg inn, for jeg ville begynne. Så kom månedsprisen: for å tegne abonnement for 2! år, kostet det 509,- Måtte hjem å diskutere.... Det ble for dyrt altså :-( Ja ja, kanskje det drypper inn noen lotto-millioner snart ha ha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Det er helt syke priser blitt for å gå på treningsstudio!!! Synes det er helt horribelt...... Jeg får det for 295,- frem til sommeren fordi fjortisen min trener der:-) Specialprice for you my friend:-) Men sambo var innom Spenst og spurte om 3 mnd abonnement, og fikk bakoversveis. De skulle ha 1ooo kroner mnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva gir du meg??? Det motiverer jo ikke akkurat folk til trening da. Man kommer faktisk langt om man har litt viljestyrke (hvilket jeg må innrømme at jeg ikke har lenger når det gjelder trening.....ikke ennå ihvertfall;-) med litt billig utstyr hjemme. En Pilatesball får man til under 100 lappen på Europris. Der har de også vektsett til mellom 100 og 200 kroner. Og strikksett til ca 150. Jeg har alt sammen og prøvde en stund å trene med slked fort ut.......Men du har sikkert mer viljestyrke enn meg:-))
Trollmora Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 STÅ PÅ! Jeg begynte friskt i høst, men ble oppslukt av jobb og annet som bare "stjeler" tiden...... Men snart er det vår og da blir det å sykle på jobb i gjen! Det tar ca 40 min i full fart og det er bra trim ) Lykke til med alle gode forsetter!
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 shitt er det såååååå dyrt å trene... også jeg som hadde tenkt å bli stram og sterk etter fødsel... jaja får sette av en million eller fem etter salget da ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå