Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. februar 2008 #55 Skrevet 17. februar 2008 Begynner og føles helt merkelig med det ordet feil nå.. hehehe.. jeg kjeder meg virkelig.. ;o
**Min nydelige Milla** Skrevet 17. februar 2008 #57 Skrevet 17. februar 2008 Mimmi har riktig med: Rett Feil Rett Vær så god :) Nå sovner jeg.. Snart
Vilja<3 Skrevet 17. februar 2008 #58 Skrevet 17. februar 2008 Jeg fikk barn som 16 åring Jeg har vært forsidepiken i Vi menn Jeg er gift
Miss L å di Skrevet 18. februar 2008 #66 Skrevet 18. februar 2008 nice Jeg er en meeeeget habil fiolinspiller Moren min var 40 år da hun fikk meg Jeg har lassevis med penger, men vennene mine vet ingenting om det. Bare nermeste familie.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #71 Skrevet 18. februar 2008 1. Jeg har fått to parkeringsbøter på en måned 2. Jeg er ikke hekta på DiB 3. Typen min er 20 år eldre enn meg. feil rett feil
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #73 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er en meeeeget habil fiolinspiller Moren min var 40 år da hun fikk meg Jeg har lassevis med penger, men vennene mine vet ingenting om det. Bare nermeste familie. Miss L å di rett rett rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå