Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Ja, er vi mange her av det slaget? Setter du alltid på ny rull eller legger du den kanskje bare oppå uten å ta vekk den gamle? (som meg?!)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er uforutsigbar som en høstvind!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, her setter vi begge bare en ny rull på Jeg gjør det ikke alltid da, jeg er flink i perioder men av og til kan det ligge noen tomme doruller i området rundt toalettet ja...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg irriterer meg grønn over gubben som glatt bare kan finne på å presse en ny rull innpå, uten å ta av den gamle.. *snerr* hehe Lurer på hvor mange ganger kommentaren "tror du den vandrer i bosset av seg selv kanskje????!" har blitt ytret i hans retning
trompetisten Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Skaper opp mot storm i kastene hver gang fra samboerens side *glis* Gjør det jo bare på pur fa"#/%
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Som deg =) Så tar jeg meg sammen av og til og kaster doruller hehe Men unnskyldningen min er at jeg stort sett har minst 1 skrikende unge enten inne på eller rett utenfor doen så jeg må skynde meg. Og skriker de ikke så holder de på med noe tull f.eks dra ut alle de andre dorullende på doen akkurat utenfor rekkevidde for meg som sitter PÅ doen så da må jeg iallefall skynde meg=))
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Godt det ikke bare er meg! (lage bokmerke og vise gubben i morra!)
Turid Laila Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Hockeymannen er flinkere enn meg til å sette på ny rull. Jeg pleier å la det være igjen en rute eller to, da er den jo ikke helt tom!
moder3 Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 prektig som jeg er, så tar jeg den alltid av og kaster i bosset med det samme siste drag er dratt;-) og setter selvfølgelig på en ny rull..
ifie Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Åååååh, jeg hater dere alle dorullsyndere!!
Turid Laila Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Hehe jepp, da er det jo litt igjen Men når noen andre gjør det, da blir jeg irritert. Eller når noen setter på ny rull og lar begynnelsen henge inn mot veggen *grrr* den skal UT!
grå :) Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 hehe jeg lar hylsa henge derog setter noen nye på vaskemaskina ved siden av. menne. jeg har ærlig talt litt trøbbel med å skru opp den lille skruen på holderen så overlater det der til gubben. blir bare frustrert av den
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, det var en god unnskyldning Grå, kanskje jeg skal skaffe meg en med skrue på?!
grå :) Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 hehe ja den er i allefall vanskelig nok med mine hender:) ønsker meg en normal en til å bare kjippe rullen innpå jeg*nikke*
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Jeg ønsker meg sånn man ser i filmer med ånden i lampa jeg "utømmelig dassrull"
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Ok, må vel tilstå mine synder, jeg også, da...... Og for ikke å snakke om alle de gangene det er to små "ruter" igjen, og det ikke finnes ruller i skapet som er innen rekkevidde fra skåla.................. Men, der er vi omtrent like gode, både mannen min og jeg, da, så da fordeler vel synden seg...
(0_o) Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 hehe, jeg er heller ikke så flink til å sette ny dassrull i holderen, jeg begynner bare å ta fra den stanga under holderen jeg, som er til å oppbevare nye dassruller på Sambo blir gal av det, og setter alltid ny dassrull i holderen. Problemet er bare at han setter den feil vei, med papiret inn mot veggen. Og siden jeg ikke får meg til å tørke meg i ræva med dasspapur som står feil vei, så ender det med at jeg snur dassrullen.. Så i bunn og grunn så kunne jeg vel egentlig ha satt på ny rull med en gang det var tomt selv, jeg bare......gjør det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå