Gå til innhold

noen som har testa med cb og billigstrimmel i samtidig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem slo ut best? hvor tidlig testa du da?blir veldig glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CB slo veldig tidlig ut, altså før har jeg bare fått blenda hvite CB tester, men selv 6 dager før IKM så så jeg en antydning til strek der, men den var så usikker at jeg ikke stolte på den, samma på dag 5, men synes den var bittelitt sterkere, på dag 4 testet jeg med QR, siden det ikke var CB på det apoteket. Den slo svaaakt ut, samma dag testet jeg med 2 CB tester som min samboer kjøpte på kvelden, der kom det frem tydligere kryss også ble det en tynn linje igjen til venstre i krysset ( vet ikke om du skjønte det hehe.. ) MEN da ba jeg sambo om å teste seg, for å sammenligne, hans ble blenda hvit.

Dagen etterpå fikk jeg strimlene mine i posten og den digitale testen, strimmelen slo ut så vidt, mens digitale slo ut med "gravid" fra samme urin.

MEN for 2år siden så slo strimmelen ut sterkere enn det den gjorde i år, jeg merket at de hadde bytta embalasjen på de da som er i år.

Skrevet

CB og QR slo ut klokkeklare på IKM, mens billigstrimlene ikke slo ut tre dager etter engang, da hadde jeg testet med de hver morgen og hadde ikke flere igjen, så vet ikke om de noen gang hadde slått ut...

Skrevet

Hva står QR for, hvor får en kjøpt slike "billig strimler" og hva koster de..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...