hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 gutten vår er 8 uker, og jeg fullammer han. men jeg luerer på om det går an å gi han morsmelkerstatning innimellom? feks hvis pappaen skal passe han, så jeg slipper å pumpe meg. det synes jeg tar evigheter.kan han bli galen i magen av det?
*1+1=2 små* Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 tror du kan gjøre det, hvis baby spiser mme...men lurer på det samme
Go`mamma`n... Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Så lenge baby'n tar mme, er det ingening i veien med å gi det:-)
Lykkelig g~g~j Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 vi har gjort d fra starten av. Første gangen jeg var ute på byen så hadde jeg pumpet meg men syntes d var veldig kavete å drive å pumpe opp melk så når jeg ikke er hjemme eller ønsker "å mette" han litt ekstra på kvelden før han legger seg får hann mme... for å si d sånn... nammnmmmammmm lyder tilsider at han liker d ) hihi. og puppen er enda bedre ))
hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 så han vil ikke få vondt i magen av det da? å blande slik? og han vil vel ha puppen fordet om han får mme engang iblant?
hege31 desember baby.har født. Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 er det de små pakkene med nan 1 man gir da?
månestråle32 Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Ja de er kjempegreie å gi. NAN1 brukes fram til de er 4 mnd(etter det trenger de mer jern, og det er forskjellen fra NAN 1 til NAN2). Veldig greit å kjøpe de ferdigblanda før en kjøer de dyre og store pulverpakkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå