Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 jeg har ikke hatt sopp nedentil siden jeg var dritt unge og brukte kondomer, for de tålte jeg ikke.... men nå får jeg det av og til, er det vanlig? trodde ikke akkurat det, hva kan det komme av tro? håper på mange svar.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Neida, her og! Kan få det av trange bukser og diverse undertøy! Det kan komme hvis ikke tøyet puster kan du si.. Så det er ikke unormalt nei! Smør m canesten noen dager så vips er det borte
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Har hørt at en kan få sopp av å spise for mye snop!Aner ikke om det stemmer ;-) Trange klær,for mye såpe nedentil ( bruk intimsåpe ),hmm,kommer ikke på mere i farten!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 hehe, ja da er det ikke rart jeg kan får det i ny og ned! Veldig glad i snop! Ellers er jeg veldig renslig, bytter undertøy hver dag, og bruker intimsepe! Tror ikke det er noe enn kan rå med gitt
Mamma til snart 4 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 melder meg inn. var plaget med urinveisinfeksjon og soppinfeksjon i 3 år jeg, hele tiden hadde jeg det nesten. var hos legen, men han kunne ikke gi meg skikkeligt svar, soppinfesjon kan en få vist en bruker string pga en drar/knikker endetarmsbakrerier fram, jeg beg med vanlige truser en stund for å se, men det hjalp ikke. . men så sluttet jeg på pillen for vi skulle prøve¨å få barn, ja ikke en eneste gang siden har jeg hatt noen av delene tulla er nå 4 mnd. så problemet var yasmin pillen hos meg;) aldri mer sier jeg bare;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 takk for svar jenter, trodde det kun var meg.... utrolig irriternde.... sitter her på stolen og klør noe helt synnsykt, og kanesten salven er borte.... noe annet jeg kan bruke tro?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 ja det var egentlig da jeg begynte å få plagene, sikkert p pillen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå