babyborn08 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 luer jeg altså.. skal til legen i morgen, har ikke hatt mensen siden 17 desember og testet negativ forrige fredag! Testen vell ikke foandret seg så mye siden fredag tenker jeg,.. men lurer litt jeg nå, hva kommer lege til å si og evt gjøre nå.. må jeg bare vente til mensen kommer?? Noens som har erfaringer fra dette??
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 hei:)jeg gikk 40 dager fra ene mens til neste for ikke lenge siden..men da testen hos legen ble negativ sa han bare at jeg måtte vente å se,prøve å ikke stresse for det er en av de største årsakene til at vi utsetter mensen..nå har jo du gått lenger enn dette,så er ikke sikker på hva de gjør da..men skjønner hvordan du har det nå:)lykke til i morgen(krysser fingrene for at testen hjemme var feil)
Giinaღ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Det er dessverre slik at når man prøver så gjør det noe med psyken. Det er derfor TR kan bli litt sen iblant fordi man tenker sånn på det. Lykke til!!!!!
Prinsemammaen Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg var hos legen i forrige uke. Jeg hadde mensen siste gang 6. januar og tester også bare negativt..... Jeg driver og temper og har funnet ut at jeg mest sannsynlig ikke har hatt EL denne måneden heller. Hos legen tok de blodprøver, men de har jeg ikke fått svar på enda. Kan være det er noe galt med hormonene mine eller noe annet.... De skulle i hvert fall sjekke OM jeg har hatt EL denne måneden. Om alle prøvene er fine, får jeg visst ikke høre noe, og da fikk jeg beskjed om å bare komme tilbake til legen litt senere. Dette er innmari frustrerende! La også inn et innlegg på Skravlesiden på Barnimagen i forrige uke om dette temaet. Da fikk jeg svar fra ei jente som hadde vært borti det samme. Hun hadde ikke mensen på tre måneder. Og testet bare negativt. Det viste seg at hun var gravid men at fosteret døde i uke 4. Derfor hun bare fikk negative tester. Da det hadde gått 3 måneder ordnet kroppen opp i det selv, og alt kom ut..... Håper ikke dette er tilfelle med noen av oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå