Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fullamme tulla mi på 5,5 mnd??? Ho får bære litt smaksprøva av maisgrøt å litt banan..

Syns alle skriv at ongan spis grøt å fruktmos fleire gang om dagen. (som e like gammel som pia mi)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg fullammet til gutten min var 5 mnd, begynte da med smaksprøver, og når han var 6 mnd var han klar for full porsjon. Jeg begynte med smaksprøver da fordi han begynte å kreve myyyye mer, det var ikke nok med bare morsmelk. Hvis ikke jenten din krever mer nå, så trenger du ikke gi fast føde enda.

Skrevet

Godt å høre.. Blir jo litt usekker når æ læs at det e mange som gjer grøt..:)

 

 

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...