Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 fullamme tulla mi på 5,5 mnd??? Ho får bære litt smaksprøva av maisgrøt å litt banan.. Syns alle skriv at ongan spis grøt å fruktmos fleire gang om dagen. (som e like gammel som pia mi)
FuckFace Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Nei, jeg fullammet til gutten min var 5 mnd, begynte da med smaksprøver, og når han var 6 mnd var han klar for full porsjon. Jeg begynte med smaksprøver da fordi han begynte å kreve myyyye mer, det var ikke nok med bare morsmelk. Hvis ikke jenten din krever mer nå, så trenger du ikke gi fast føde enda.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Godt å høre.. Blir jo litt usekker når æ læs at det e mange som gjer grøt.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå