snupp & mamma Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 blir så tungvindt å dra vogna med hjem hver dag, ettersom vi som regel går tur og handler på ettermiddagen. men gidder ikke bruke så masse penger på en vogn som ikke vilo bli brukt til så mye!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 simo 123..gamle champion. eller du kan bruke vogna du har nå og heller kjøpe deg en lettere sportsvogn for hjembruk.
snupp & mamma Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 ja jeg kan jo det.. har vurdert det ser du:) hun sover skjeldent i vogna hjemme så er ikke så viktig om den er god til å ligge i, men vil gjerne ha svinghjkul da:) så lettvindt i butikken:)
snartmammapåny Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Vi kjøpte en svært pent brukt Troller Shopper Sportstrille for 500kr. Passer helt perfekt til barnehagebruk. Se på finn.no.. eller heng opp en lapp på den lokale butikken. Er alltids noen som har en passende vogn de ønsker å bli kvitt.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Hvor i verden? Jeg har en helt grei en som ikke er i bruk - billig. :-)
Go`mamma`n... Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er jo veeeldig glad i Simo kombi, da. Jeg hadde kjøpt billig, gammel sånn en :-)
l@ksen Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Hvor bor du? Selger en pent brukt 2004/5-modell Teutonia y2k(?), som har "hvilt" innendørs. Dessverre stod vognen én måned i garasjen etter at vognperioden var over for gutten vår. Vognen har derfor fått noen flekker på taket som jeg ikke får vekk (alt trekket+taket er tatt av og vasket i maskin to ganger). Meget god vogn som jeg har vært sååå fornøyd med og glad i )
snupp & mamma Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg bor i haugesund:) link til bilder av vognene? vurderer å kjøpe en quinny speedi og ha teutoniaen i barnehagen!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 http://www.carenababy.com/CARENA/Norway/STROLLERS/ og så er det en Sprint vi har. Svært rimelig - send meg en PM om du er interessert.
l@ksen Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Bergen her ) Har du en Teutonia eller er du interessert i å kjøpe en? Ble usikker nå jeg... Må ta trekket på før jeg kan ta et evt. bilde... om du er interessert, altså?
snupp & mamma Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2008 jeg har en teutonia.. hehe:) tror kanskje jeg vil kjøpe en annen type vogn, siden jeg allerede har en i samme stil, hehe:) men takk for tilbudet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå