♥Snulder Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 ... men vi har oppkastsjau nr. 5 i hus!!! Noen som vil ha den???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Den må du bare ha for deg selv.... Vi ønsker på ingen måte å ta den i fra dere... )) Håper den kom fort og forsvinner like fort. Livet er ikke særlig rettferdig. GOD BEDRING!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Næmen kjære deg og dere!!! Dette er jo ille...... Hva kan det være som gjør at man får det igjen og igjen og igjen og igjen??? Flytte ut en helg og få skadedyrfirma til å desinifisere hele heimen kanskje! Et lite spaopphold på hele gjengen......stakkars dere.....det er jo så slitsomt og så mister man jo all energi til slutt.... Uff, nei dette går ikke........Kaster over friskevibber og håper det når frem raskt!!! Løp og kjøp nbg 24:7 til hele familien.....her må det harde skyts til!! GOD BEDRING!!!!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Å kjære vene :0( God bedring !!!! Omgangssyka er det verste som finnes !!!
Trollmora Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det var en stusselig rekord, du Snulder ( Håper dere kommer dere raskt og ikke blir rammet av oppkastviruset på flere år! Go` bedring! Go` bedring! Go` bedring! Trøsteklæm fra
Natteravnen* Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 -det må vel snart vere rekord? men ser ikkje noken grunn til å prøve å slå den altså...! God bedring allesaman.
Urtete Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Åkei, den rekorden slår vi ikke! Men hvis vi kan slå sammen omgangssyke, forkjølelse, influensa, ørebetennelser, bihulebetennelser da kan vi helt sikkert være med å konkurrere om flest sykedager i heimen fra 01.01.2008....... Urk... Men oppkast er siste sorte sort - spesielt midt på natta midt oppi senga... GOD BEDRING TIL DEG OG DINE, SNULDER!!!!
Plutseliten :) Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Uff og æsj... Er ikke mulig å være så uheldige vel??? Nå må det da være nok for en stund,stakkars dere. Masse god bedring ) Klem
Karomamma Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 He he, gratulerer med rekorden. Stakkars, stakkars dere!!! GOD BEDRING!!
Gummelillan Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Nei takk ;-) Men stooor godbedringsklem til hele heimen... Og da har jeg den vel snart selv også da. Godt det bare er virituelt den klemmen kanskje ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå