Gå til innhold

Er jeg her mye?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner iallefall igjen nicket ditt.. er her selv mye, går hjemme med minsten, også er mannen min i utlandet ett par måneder, så jeg sitter her både dag og natt.. men jeg er nok ikke aktiv nok fordet om, tror ingen husker nicket mitt...

 

skiftet i går da fra Silje&eli@s´m@mm@

 

til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....du er ikke alene om å være her mye... ;) Er her "nok" jeg også for å si det sånn, men det rare er at jeg får aktivisert unga, lekt med dem ute, stelt og mata begge to ørten gang, rydda og vaska hus og tatt en og annen handletur, hjulpet guttungen med lekser, og malt og snekra litt, utover det så har jeg ikke noe særlig til "liv" akkurat nå for tida, så dib har blitt mitt lille " sosiale substitutt" i min ensomhet som hjemmeværende med mann som jobber endel borte.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...