Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 18. februar 2008 #26 Skrevet 18. februar 2008 Kjenner iallefall igjen nicket ditt.. er her selv mye, går hjemme med minsten, også er mannen min i utlandet ett par måneder, så jeg sitter her både dag og natt.. men jeg er nok ikke aktiv nok fordet om, tror ingen husker nicket mitt... skiftet i går da fra Silje&eli@s´m@mm@ til...
Sjefsmegga Skrevet 18. februar 2008 #27 Skrevet 18. februar 2008 Hehe....du er ikke alene om å være her mye... Er her "nok" jeg også for å si det sånn, men det rare er at jeg får aktivisert unga, lekt med dem ute, stelt og mata begge to ørten gang, rydda og vaska hus og tatt en og annen handletur, hjulpet guttungen med lekser, og malt og snekra litt, utover det så har jeg ikke noe særlig til "liv" akkurat nå for tida, så dib har blitt mitt lille " sosiale substitutt" i min ensomhet som hjemmeværende med mann som jobber endel borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå