Princen min Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har fått datoen til planlagt keisersnitt 28 Februar,og vist han kommer før må e prøve å føde han normalt... Jeg har vært på føden en tur i dag,har hatt regelmessige kynnere i hele dag,vondt i magen,og ryggen,og en del kvalm,så e kunne regne m å få han tid som helst... Men nå får e helt panikk her,at e må føde han normalt,har så fødselsangst... Men er så lei au nå.... Kommer ikke til å få sove i natt,så er e førstegang å har ikke peiling på hvordan man kommer til å merke ting....
TussiLussi Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor må du prøve å føde hvis du har blitt satt opp til planlagt KS ???
Princen min Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Vet ikke helt,men di ville gjerne at e skulle føde han naturlig.. Men håper jeg slipper d,så lenge jeg har fått keisersnitt....
TussiLussi Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Sånn kan man da ikke behandle folk ! Har man blitt satt opp til KS, så skal man da ha ks ! KAn bare forestille meg hvordan dette stresser deg - og i værste fall kan sett i gang fødselen pga stress.... Jeg vet at hvis noe skulle komme igang, drar jeg på føden, får riedempende og så kjøres jeg inn på operasjonsstua for KS, selv om datoen ikke har kommet....... Hadde villet forsikret meg om det samme var jeg deg Lykke til !!!!
Princen min Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Ja jeg må gjøre noe her,så får ta en prat m di i morra,for nå er e helt fra meg her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå