Bærta å babyn Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Sambo smser med ei fra nettby han ikke har møtt... jeg syns ikke det er greit, hva mener dere?
MammisOgTøffer`n Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde ikke likt det heller nei.........
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 ehhhhhh...ærlig talt.. Det er IKKE greit.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Det hadde jeg ikke syns var noe særlig.. Hvorfor liksom??
frøken blå Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Få gubben din innpå her litt. Skal bare si han noe.... Skal bare si at dette IKKE ER GREIT!!!!!!!!!! Nevn èn god grunn til å smse med ei kjerring du ikke kjenner.... Get a grip mann!
pandabjørn Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 nei det er ikke greit, hva er vitsen med å gjøre det når han har deg da???
dansejentes mamma Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Spør ham hvorfor. Om han kan dele det med deg er det neppe farlig. Dessuten er ho sikkert stygg som graven. Hva er foresten nettby?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor skulle han ikke få lov til det? Skal du også kreve at han sletter seg fra Nettby for å ikke kunne skrive til noen der?
Vilja<3 Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Absolutt ikke greit. Skjønner ikke vitsen med å delta på nettby og andre lignende forum når man er i et forhold
Hiv o'hoi Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Kommer helt ann på hva de skriver om det..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Ja, en ting er hvis de sender flørtemeldinger til hverandre, men kanskje de er politisk engasjerte begge to og sms-er om situasjonen i Kosovo. Han hadde vel fått lov til å sende en sms til en fyr han hadde blitt kjent med på nettby?
FrøkenSprøken Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Selvfølgelig er ikke det greit!?!?!?! Hadde ikke likt det om min kjære hadde brukt nettby sånn generelt, jeg. Eller, han har jo facebook da, men det blir liksom noe annet. Der har du bare vennene dine. Har han sagt noe om hvorfor han ønsker det? Jeg kan ikke se hvorfor man skal ønske å bruke tid og penger på et menneske man ikke kjenner dersom man ikke har planer om å la ting utvikle seg til noe mer...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 Men hærligheten da...en mann kan da få seg venninner selv om han er i et forhold.
Bærta å babyn Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 17. februar 2008 han smser om gudene vet hva, og ja, det hadde vært greit. MEN!!! han har ikke sagt noe om det, og når jeg har komentert henne på nettby så han har sagt at han ikke kjenner henne så godt, at hun er ensom og maser og er plagsom.... (noe i den durern) og vi har problemer nok i forholdet som det er, vi skal på familievernkontoet til uka på samtale for å prøve å ordne opp, og da mener jeg at det ikke er greit at han driver slik. sitter her å skjelver nå....
Hiv o'hoi Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Mannfolk er mannfolk.. Jeg har ikke helt tro på at man skal nekte hverandre ting jeg da. Man er sin egen herre, og den ene parten gjør det ofte mye verre ved å mase om at de skal slutte, e.l.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Da skjønner jeg...kan jo hende at hun er sånn masekjerring, og han har gjort tabben ved å gi henne nummeret sitt (at hun har masa på ham for å få nummeret eller til og med funnet ut hans fulle navn og lett etter nummeret hans). Finnes jo slike damer.
Vilja<3 Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 Få seg venninner selv om man er i et forhold?? hm. Det er noe annet med å ha venninner som han har kjent lenge eller felles venninner enn å oppsøke de på nettby
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 Så jeg som bifil kan ikke skaffe meg noen som helst venner etter å ha sagt ja til å være sammen med noen?
Bærta å babyn Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 17. februar 2008 skaffe seg venner er greit d, men da er det vel normalt å snakke om den vennen til partneren? Nei, blir litt frustrert jeg, mulig jeg er rar, men ikke døm for hardt ut fra en liten bit dere har fått vite. Går å legger meg, ser om det blir noe bedre i morgen. Godt å ha dere damer :-D
Hiv o'hoi Skrevet 17. februar 2008 #23 Skrevet 17. februar 2008 Unnskyld meg, men venner skaffer man seg da hele sitt liv.
Hiv o'hoi Skrevet 17. februar 2008 #24 Skrevet 17. februar 2008 Noen (både gutter og jenter) kvier seg faktisk for å snakke om nye venner av motsatte kjønn, fordi de er redde for akkurat den reaksjonen som du viser nå. Så selvom de i utgangspunktet ikke hadde noe å skjule, så blir det slik, for å slippe bråk.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #25 Skrevet 17. februar 2008 Men utifra du sier i hovedinnlegget ditt så vet jo ikke vi at han ikke vil snakke om henne med deg...antok at du visste om henne siden du både vet at hun er på nettby og at han sender sms til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå