Gå til innhold

kjenner jeg blir utolmodig og sjalu..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i vår 3. pp nå. Ikke lenge det;) Men jeg har hatt lyst i flere år nå.

Nå har det seg slik.. at jeg og sambo ahr vært sammen i fire år, og vi prøver nå å få barn. Så komme søstra mi... ikke i fast forhold, og sier hun er gravid med eksen.. En stor idiot attpåtill.. og det var ikke planlagt heller..

I dag var jeg og sambo i dåp...! gud så sjalu jeg er...:)

Flere som har det slik?

Håper VIRKELIG det klaffer for oss snart.. kjenner jeg går i taket snart! hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ja vet akkurat hvordan du har det. Vi har prøvd i snart 13 mnd uten hell. Alle venninnene mine har akkurat fått baby eller skal ha. Det kommer 1 baby i februar, mars, april, mai og juli...... Og når en i familien akkurat har fått en liten en, i desember gjør ikke det saken noe enklere heller. Er meg og 1 til som ikke er gravide i "gjengen" eller som akkurat har fått. Holder på å bli gal,ser gravide mager over alt...!!!

Så vet veldig godt hvordan du har det. Det jeg har erfart er at noen dager syntes jeg det er helt greit, men i andre tilfeller sliter jeg veldig.

Masse, masse, masse lykke til til dere...

Skrevet

Jeg skjønner dere også! Er over i 5.pp nå, og synes det er fælt! Går liksom å tenker på alt som kan være galt... Men jeg klarer som oftest å holde motet oppe. Mest fælt de pp man føler at man er gravid. Det har jeg faktisk følt noen pp`er. Men heldigvis ikke på denne forrige pp.

Hilsen meg som lengter såååååånnnnnnn etter bim!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er noen dager jeg er så frustrert at jeg kan gå i flint..

Men nå i dag er jeg ikke så sjalu. syns det er litt irriterende, jeg er jo så glad for de andre som er gravid eller har barn, men så sjalu da!

Føler liksom at jeg aldri kan bli gravid, selv om jeg er i 3pp. Skjønner ikke hvorfor, men har det på følelsen.. Så her er det bare å håpe på det beste, håper det blir vår tur snart! Vært litt koslig å gå gravid sammen med søss:)

Skrevet

Hei!

Kjenner meg veldig igjen gitt..... jeg og samboer`n min bestemte oss for å prøve å få barn akkurat samtidig som broren hans og kona. Faktisk helt tilfeldig... Det viste seg at det klaffa ved første forsøk for dem, mens vi er i vår 7. mnd nå....er skikkelig utålmodig og sjalu når jeg ser på hennes voksende mage....menn selvfølgelig også utrolig glad for å bli tante. Dette er nok helt normale følelser når mann har lyst på barn! Vi får bare håpe at vår tid kommer snart! Lykke til: )

Skrevet

så godt å høre at det er flere i denne situasjonen...For det er en frustrerende situasjon!! rett og slett.. Blir helt dårlig enkelte gang..

Men det kommer vell en dag for oss andre også.. ;)

Skrevet

Ja dette er et kjent fenomen... Av og til blir jeg skikkelig lei meg når jeg hører om alle andre som er gravid eller akkurat har fått babyen sin... Føles så urettferdig. Vi har prøvd i snart 3 år, så det er mange som har gått forbi oss i køen. I tillegg er det babyboom i familien og vennekretsen, så det er ikke så greit å være oss hele tiden. Heldigvis har jeg en super samboer, og vi er flinke til å prate sammen om temaet og muntre hverandre opp og trøste når det trengs. Vi har ikke fortalt noen om den langvarige prøvingen, så det er jo sårt når folk spør og spør og spør om ikke vi skal ha snart...

Håper det klaffer for oss alle denne pp ;) Lykke til ;)

Skrevet

henger meg med her.. fortalte det til en venninne når jeg sluttet med p-pillene. Hun sluttet like etter, og et par mnd etterpå hadde hun kul på magen :/ Gjett om jeg ble sjalu da!! Var jo liksom jeg som skulle bli gravid først.. Nå driver hun å maser på at jeg må komme etter.. veeeeldig enkelt ja! prøver så godt vi kan, men har jo ikke lyktes enda.. Jaja, lykke til alle sammen!! Håper det klaffer for oss alle snart :)

Skrevet

Det ar jeg opplevd også!

Ei i kalssen min er på vei med sin andre, begge gangene var en "ulykke". Så sier hun at vi må begynn vi også, det er så enkelt atte... Men! det er ikke bestandig like enkelt! Det samme sier søss, men ahr forklart hun at det er noen som må gå lengre enn 1 uke uten piller for å bli gravid... :P

Føler meg nesten forbigått av søss.. det avr vi som skulle bli gravid først, ikke hun...! menmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...