Gå til innhold

Mamma25

Lisa & lille Noah<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men det bilde du har på bloggen din, er ikke det et av rommene i leiligheten til mami87???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du nesten spørre henne om selv..:)

Skrevet

Hun har jo lagt den ut her mange ganger da.

Skrevet

Hihi, hvis det er tilfelle, har hun hvert fall driti litt på tilhengerfestet ;-D

Men om hun har fått tillatelse, er det jo en helt annen sak! ;-)

Skrevet

Fant bloggen nå. Mener du det første bildet av stua?

Skrevet

Ja det jeg også tenkte, hvis hun ikke gjør det kun for å få oppmerksomhet eller en diskusjon ut av det da.

Syntes bare det er drøyt, å gå inn på en annens blogg og ta bilde av rommet for så å legge det ut på bloggen sin.

Skrevet

Ja, det er fra mamis leilighet..

Gikk inn å kikket på bloggen til mami også.

Skrevet

gjorde det noe da?

var jo bare fargen hun likte!

Hvis mami87 har lagt ut bildet selv en annen plass så er det vel fritt frem for andre å bruke det?

Skrevet

Det av stua mener du? Var ikke så personlig bilde det da, men alikevel... Hadde vært noe annet om det var andres barn liksom.

Skrevet

Uansett så er vel dette noe du kan spørre mamma25 om på PM, det er ikke noe man trenger å legge ut i "offentligheten" og gjøre alle oppmerksomme på det.

Skrevet

Kjære vene. La det ut pga fargen jeg likte, men hvis det er så plagsomt for deg har jeg fjernet det nå. Det er jo heller ikke hun som har innredet det, men er vel bildet slik det sto i salgsannonsen men for all del..

Skrevet

må du slutt å vær enig Scorpiogi , tihi :-)

Duuuu, atte eg fikk me meg førr nån daga sia at du e på tjukken igjen :-)

så arti! når e termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...