Gå til innhold

Hjelp ang vognpose!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt Quinny 3XL freestyle comfort sportsvogn, og vil nå kjøpe en vognpose. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det på nettet, og som ikke er så veldig dyre?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun erfaring med odenwalder sin, fantastisk pose

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt den da?

Skrevet

Har odenwelder XL. Syns den er litt lang. Henger utenfor vogna. Og jeg har stor vogn. TFK

Lurt å prøve den i vogna ihvertfall. Om hulla til selene passer og sånn.

Quinny har vel en fleecepose? Men vet ikke hvordan den er.

Skrevet

Jeg kjøpte brukt voksipose på loppis, klippa hull i den slik at eg fekk den akkurat passe. Det var ikkje dyrt.

Skrevet

Jeg kjøpte vogna brukt, så det fikk jeg ikke med :( Må vel kanskje ta med vogna på en butikk å prøve meg fram da...

Skrevet

ticket to heaven... den er en god pose. Kjøpte min på tilbud nettopp i bergen til 699,- nedsatt fra 12-1300 :)))

Skrevet

Frk.smil kan jeg spørre hvor du kjøpte den pose på tilbud og når? Trenger en slik pose jeg også men har ikkr råd til å betale full pris

Skrevet

du kan jo se etter en brukt pose på finn eller noe.. har selv bestilt pose fra going.no kjempegod pose..

Skrevet

Ja har tenkt å bestille på going.no men var litt usikkert om de er varmt nok...

Skrevet

vi bor langt oppi det kalde nord og jeg har hatt på lillemann ullklær i posen når vi har vært ute og trillet. han har ikke vært kald i det hele tatt..

Skrevet

ok, takk , tror skal gå for den pose.

Skrevet

tror de har noen på lilleprinsen vist jeg ikke tar helt feil;) selv har jeg ticket to heaven og er kjempe fornøyd med den, kostet kun 800kr.

Skrevet

mamma til martine: sorry .. så ikke svaret før nå :) kjøpte den på SIMO butikken i Åsane. De hadde mange farger som brun, sort, beige, rosa etc.. og jeg kjøpte den lengste 115cm til 699 ,-:))

Skrevet

den var gaske billig!

Hvet du om den pose paser til quinny freestille eller er den for langt?

Skrevet

den passer veldig bra :) de har den i 2 str - 90cm og 115cm.. den minste blir jo fort litt kort så jeg ville gått for den lengste.. siden d e dun så kan du liksom puffe den opp litt .. vet om andre som har valgt denne posen til quinny så d ska nok gå veldig bra :)))

Skrevet

ok. Takk for svar, skal ta meg en tur til åsane. Tror jeg må gå for den samme størrelse du kjøpte, Martine er 2 år og vil passe best i den lengste pose. Takk

Skrevet

ja absolutt.. da ville jeg hatt den lengste :))) de har andre poser der på tilbud også men syntes helt klart dette var det beste tilbudet og en kjempegod pose :))) håper du blir like fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...