Honningmelon Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg blir helt matt av 4-åringen min til tider, jeg... puh... det går i hundre, med løping, bevegelser, høylydt snakking, lekelyder, erting av lillesøster. Han har alltid vært en rolig og stille gutt, men da han ble storebror ble han myyye mer aktiv og bråkete. Så er vel en del sjalusi, sammen med alderen. Hvordan er deres 4-åringer?
kanutteogkruttet Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Min er omtrent som din Honningmelon Har blitt en del mer bråkete lek, springer,klatrer og hopper alle steder og ikke minst så er han flink til å terge på seg lillesøsteren sin.... Kan være slitsomt til tider, men han er også veldig hjelpsom da ( hjelpe mamma`n sin med alt )
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Min eldste blir 5 neste måned, men svarer fordet om;-) Hun er bare en, men bråker for en hel barnehage. Løper, spretter, snakker, synger, roper, leker, spiler teater for oss, synger enda mer etc. Jeg var selv et bråkete barn, så regner med at det er fra meg det kommer...=)
*Minnie Mus* Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 litt opp og ned, kan være en veldig snill gutt som leker i fred og ro med feks togbanen sin. Men hvis jeg er lite aktiv med han og ingen andre gidder heller blir han raskt en liten ramp. I det siste her jeg også begynt å merke at han trasser veldig og skal ingenting til før han begynner å furte. Slitsomme greier.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Du beskriver eldstejenta mi=) Men her er det ikke sjulusi, det er jeg sikker på. Her er det, det at de er to stykker (er 4 1/2 og 2 1/2) og da blir det gjerne litt mer liv og lyd. Men eldste er absolutt den verste.
Honningmelon Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Godt å høre det er fler :-) Jeg må nå si at jeg syns dette er en liiiitt slitsom alder...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, det er det og det blit ikke bedre av at disse er så tette. Men trøster meg med at det blir bedre. Heldigvis så kan de være flinke å sitte med, lego, perler, maling, polly pocket, barbie og andre ting i lang tid. Men man blir skikkelig sliten i hodet av og til=) Men sån er det å ha barn, men disse to er ville ikke noe spørsmål om det. Om noen skulle si til meg at de vil ha jenter fordi de er roligere, da skal jeg med glede låne ut jentene min til dem. Da vil de nok endre oppfatting snart....hehehe...
Honningmelon Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, ja venninna mi har tvillingjenter på 3 år, og de er IKKE spesielt rolige for å si det sånn :-) Har hele veien vært mye mer aktive enn min gutt.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Min er igrunnen veldig rolig, om ikke han og broren setter igang sammen. Men han sitter aldri i ro!! Svinser, svanser, hopper, danser, rugger...helt sykt å se:)
grå :) Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 sånn er stort sett jenta mi på 3,5 også. blir helt ør i hodet enkelte dager. er veldig godt når klokka runder åtte på kvelden ja. da er det pause helt til 8 dagen etter *phju*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå