haater husarbeid Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg og samboer har vært sammen i snart 12 år. Han skulle ALDRI ha barn, nå har vi to. Og han har hele tiden etter at han fikk barn (etter første også) sagt at han vil ha kun to barn. Og det har jeg slått meg til ro med. Nå har han begynt å snakke om at han vil ha et tredje barn. At den mannen ikke kan bestemme seg!! Vi har her to barn med astma, pluss at det ene har en atoptisk eksem og et sjelden syndrom. Jeg tenker: hva vil feile neste barn? Ingen av ungene har sovet. Eldste sov først da han ble øre nese hals operert som fireåring, minsten er 17 mnd og sover enda ikke!! Jeg vet ikke om jeg orker en gang til *dån* Vi har ustabil økonomi og jeg føler at et tredje barn vil gi mange økonomiske konsekvenser. Uten at jeg skal utdype det, vil det ha store konsekvenser for oss. Hva tenker dere? Har han rett i at alt ordner seg eller er det jeg som tenker konsekvenser som har rett?
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Erfaring og erfaring... men utfra det du sier her ville jeg ventet litt til, om ikke klokka tikker så høyt at du hører den konstant.
haater husarbeid Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Morsomt nick Min klokke tikker ikke for å si det sånn. Jeg tror brølingen fra søvnbehovet mitt overdøver den for øyeblikket!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Takk skal du ha=) Du må sjekke profilen min, bildet mitt er bare rådeilig (ikke bli misunnelig da;). Jeg skulle heller aldri ha unger og endte opp med to. En gang i blant får jeg lyst på en til, men det er ørsmå blaff som dør fort når jeg tenker tilbake... ikke søvn på minst ett år feks. Og bekkenløsning. Og grining døgnet rundt. Og 25 kg ekstra. Eller på det faktum at ungene skal følges opp etterhvert. Lekser, venner, aktiviteter, klær etc. Holder med to for meg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå