Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Hvilke navn passer godt sammen med Emily? Har noen ideer men morsomt og se hva andre tenker når de hører Emily ;o)
prebs Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Ada Ava Sara Hanna Maria Anna Agnes Lisa Cornelia Synes det bør være noe som går på engelsk, Emily er for meg et engelsk (men fint!) navn.
Vannmann35 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Emily er fint - kjenner en voksen dame som heter det, hun er amerikansk da :-) Ellers synes jeg søsteren bør hete Andrea eller Anna.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Emily sin lillesøster kan hete: Cornelia Olivia Felicia Julia Amanda Miranda Aurura Noen av disse du likte??
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Guttenavn jeg synes passer godt: Liam Elias Isak Jentenavn: Sofie Silja Mina Elise
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Synes også det bør være ett navn som også fungere på engelsk, så Julia, liker Julie bedre synes det passer bra:) Cornelia er også ett veldig fint navn! Av guttenavnene så likte jeg Liam godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå