Stoltmai mamma:) Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hvor tidelig begynner dere å vaske babytøyet????
Phantom´ Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 ca 4 uker før. Om babyen skullle komme noe særlig før så vil jo tøyet være alt for stort uansett. Jeg har så smått begynt å vaske litt sengetøy etc, mne venter noen uker til med storvasken. Må få på plass en ny kommode til utstyret først også.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 For ca i uke siden )...er fortsatt ikke ferdig,jeg er jo så treeeeeeig!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Har begynt allerede jeg, og er bare 29+5 på vei. Har kjøpt så mye klær på tilbud i det siste, og vasker fortløpende. Sorterer og putter i rene poser i kommoden. Kos å ordne!!!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 vasket alt når jeg var i uke 34... så her er alt vasket å er klart til tullemor kjeme..... håper ikje det blir alt for lenge til )
Axus' girlfriend Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Har vasket tøy i helga faktisk, koselig å se det henge på stativet:) Er i min uke35.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 gjør det når du har lyst da vel.....
Trebarnsmamma30 Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har vasket alt og lagt det på plass i kommoden, passerte akkurat 35 uker nå.. men fødte 3 uker før termin sist så vil heller være ute i god tid med ting i tilfelle det skjer igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå