Gå til innhold

Noen som har noen gode ord å komme med...?:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, 6+1, og har i dag hatt rød-brunlig utflod. Tenker å kontakte legen i morgen for ev henvisning til tidlig ul. Krysser alt jeg har for at alt er bra med spiren!!!

Jeg og sambo skal gifte oss i sommer, da er jeg gravid brud i 7 mnd, gravid-brudekjole er bestilt.....

Nå merker jeg hormonene kommer snikende, humøret mitt er på bånn, jeg savner min avdøde bror veldig, og jeg gruer meg til å gå på jobb i morgen, hvor jeg skal sitte en hel dag og snakke med kunder på telefon og bare være blid..........blææ...

Så, er egentlig litt deppa jeg, nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Ville bare si at jeg hadde en mens-liknende tilstand i begynnelsen av min graviditet, husker ikke akkurat hvilken uke det var. Men mulig det var rundt uke 6..... oppdaget ikke at jeg var gravid før i uke 8, mye pga denne blødningen, trodde jo det var en liten mens.....

Håper dette var oppmuntrende for deg, alt gikk bra med min graviditet;) Lykke til!

Skrevet

Blødde i uke 4, 5 og 11 da jeg gikk gravid med snuppa vår, så lenge du ikke har smerter, så er sjansen stor for at det går bra! Er mange som blør i svangerskapene!!

Skrevet

Veldig godt å høre, tusen takk:) Humøret mit er helt på bånn, vet ikke helt hvordan denne arbeidsuka vil gå.........

Skrevet

blødde jevnlig til jeg var 12 uker på vei!

Legen min sa at blod ikke var farlig om du ikka har vondt!

Og hvis du har andre tegn på at du er gravid, så vil disse mest sannsynlig opphøre om du har spontanabortert!

krysser fingrene for deg:o)

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Hei:-)

Det er mange som kan ha litt brun lignende utflod tidlig i graviditeten..

Jeg er bare 5 uker på vei, og i forigge uke hadde jeg brunlig utflod i 2 dager...var hos legen også, jeg var bekymret..men plutselig forsvant det helt !:-)

Tror du kan ta slappe av, men selvfølgelig er det lurt og få en tidlig UL...så slipper du og bekymre deg.

Lykke til.:-)

Skrevet

mamma spontanaborterte forresten en gang..og hun syntes det var verre enn fødselsriene! (hun har fått 4 barn, så hun vet hva hun snakker om:o)

Skrevet

Ting vil gå seg til, hormonene vil roe seg og! Ta kontakt med legen og snakk med han om det du går å tenker på. Kan ofte lette situasjonen viss en får lesset av seg det en går å tenker på til en utenforstående!

Lykke til!

Skrevet

Har hatt slik rød-brunlig utflod i begge mine svangerskap. Har også hatt en SA- det var ikke mye tvil om hva som foregikk da, for å si det slik.

Som det står i Jordmor Siri sin svangerskapskalender: Det er like normalt å blø i et svangerskap, som å ikke gjøre det.

Klem til deg!

Skrevet

Er ikke alle som har vondt når de har en sa eller en ma, desverre.. Men flesteparten med blødninger i svangerskapet går det helt fint med.. :)

Lykke til, du får holde oss oppdatert! :)

Skrevet

jeg blødde mer eller mindre hele første svangerskapet, var ofte på ul, innv og utv, ingenting galt.. andre gang hadde jeg en blødning rett etter jeg begynte å bli bekymra for at jeg gikk over tida, men slo meg til ro da jeg trodde jeg fikk mensen (ikke helt planlagt serru..). Men viste seg at det bare var den typiske gravid-blødninga som de fleste får i 2.mnd. takk Gud nå, for at det IKKE var mensen, hehe:)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord, jeg bør jo ikke tenke at det går galt, men blir nok fort til det dessverre...

Vurderer å ta meg en sykedag i morgen,for å prøve å få meg hvile, søvn og pleie meg selv, tror ikke jeg klarer å stille på jobb like positiv som jeg bør. Huff, disse hormonelle tankene..............

Skrevet

Det tenker selvfølgelig alle, det er kjempeskummelt å være gravid faktisk! Visst jeg hadde vært deg hadde jeg tatt ut en sykedag i morgen! Må tenke på deg selv også, er det som er det viktigste.. :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...