Gå til innhold

Hva er den beste grinefilmen ever?

Anbefalte innlegg

Skrevet

The notebook. Så den i går, fantastisk nyyydelig film. Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The notebook...snufs...

Den ser litt kjedelig ut så jeg venta lenge før jeg så den. Menda den var ferdig skulle jeg ønske jeg ikke hadde sett den enda, for den var såå bra! og nå har jeg jo sett den, så følelsen blir nok ikke den samme igjen...hehe

Skrevet

Viltre hjerter!!!!! det er den med Christian Slater og Marisa Tomei, sant?

Den grein jeg masse når jeg så, som 14-åring :)

Grein masse på Titanic..

Skrevet

"Beaches" med bl.a. Bette Midler.Jeg hulker noe så grusomt hver gang jeg ser den;).

Mvh

Skrevet

The Piano. Holly Hunter, Harvey Keitel, Sam Neill. Utrolig sterk musikk!

Steel Magnolias

The Shawshank Redemption

(eh, glemte Titanic...)

Skrevet

Purpur fargen, tror jeg den het.

Skrevet

Jeg synes det er den svenske filmen "Så som i himmelen". Jeg gråt i to timer av den.

Skrevet

Ben Hur- en eldgammel klassiker. Den er så trist at jeg blir dårlig av å tenke på den! Sikkert 20 år siden jeg så den, men den ga et sterkt inntrykk.

Av mer moderne filmer synes jeg Tidevannets Fyrste med Nick Nolte og Barbara Streisand var en snørrete gråtefilm. Når Barbara spør Nick om han elsker sin kone høyere mer enn henne, så svarer Nick: Nei, ikke høyere, bare lengre. UUÆÆÆÆHH! Blir helt våt i øya....

Skrevet

Beste grinefilm EVER?

Dersom dere ikke gråter over disse, så er dere ikke av den menneskelige rasen. hehe :D

1. THE CHAMP- Handler om en alkoholisert mann som kona reiser ifra. Han blir igjen med ansvaret for sønnen på 6-7 år. sier ikke mer..... ;):(

2. THE LOVESTORY- Hun får kreft. :(

Så er det en film med Sean Penn som jeg ikke husker navnet på.. handler om enn baby osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...