mirredutt Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 The notebook. Så den i går, fantastisk nyyydelig film. Anbefales!
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 17. februar 2008 #28 Skrevet 17. februar 2008 The notebook...snufs... Den ser litt kjedelig ut så jeg venta lenge før jeg så den. Menda den var ferdig skulle jeg ønske jeg ikke hadde sett den enda, for den var såå bra! og nå har jeg jo sett den, så følelsen blir nok ikke den samme igjen...hehe
Scorpiogi Skrevet 17. februar 2008 #29 Skrevet 17. februar 2008 Viltre hjerter!!!!! det er den med Christian Slater og Marisa Tomei, sant? Den grein jeg masse når jeg så, som 14-åring Grein masse på Titanic..
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 17. februar 2008 #31 Skrevet 17. februar 2008 "Beaches" med bl.a. Bette Midler.Jeg hulker noe så grusomt hver gang jeg ser den;). Mvh
snowstorm73 Skrevet 17. februar 2008 #32 Skrevet 17. februar 2008 The Piano. Holly Hunter, Harvey Keitel, Sam Neill. Utrolig sterk musikk! Steel Magnolias The Shawshank Redemption (eh, glemte Titanic...)
Krøvvel Skrevet 17. februar 2008 #34 Skrevet 17. februar 2008 Jeg synes det er den svenske filmen "Så som i himmelen". Jeg gråt i to timer av den.
hårsår Skrevet 17. februar 2008 #35 Skrevet 17. februar 2008 Ben Hur- en eldgammel klassiker. Den er så trist at jeg blir dårlig av å tenke på den! Sikkert 20 år siden jeg så den, men den ga et sterkt inntrykk. Av mer moderne filmer synes jeg Tidevannets Fyrste med Nick Nolte og Barbara Streisand var en snørrete gråtefilm. Når Barbara spør Nick om han elsker sin kone høyere mer enn henne, så svarer Nick: Nei, ikke høyere, bare lengre. UUÆÆÆÆHH! Blir helt våt i øya....
Marisola Skrevet 17. februar 2008 #36 Skrevet 17. februar 2008 Beste grinefilm EVER? Dersom dere ikke gråter over disse, så er dere ikke av den menneskelige rasen. hehe 1. THE CHAMP- Handler om en alkoholisert mann som kona reiser ifra. Han blir igjen med ansvaret for sønnen på 6-7 år. sier ikke mer..... 2. THE LOVESTORY- Hun får kreft. Så er det en film med Sean Penn som jeg ikke husker navnet på.. handler om enn baby osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå