Gå til innhold

Hei!! Her kommer jeg!! :D


TrultemorM2Småtrulter+2012 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HURRA!!!! Nå er jeg omsider kommet til det siste trimesteret jeg og!! På en måte har tiden så langt gått forferdelig treigt, men samtidig føler jeg at tida nesten løper fra meg nå,hehe.... Men det er vel ikke lenge jeg kommer til å føle det sånn, før jeg begynner å bli utålmodig og lei....eller hva?? ;P

 

Er uansett glad for å ha kommet over enda en "barriere" i svangerskapet :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helllooo=o)

 

Velkommen skal du være=o)

 

 

 

Skrevet

Velkommen over til siste etappe. Bare å forberede seg på mye fødselsprat.

 

Koselig er det i alle fall her inne.

Skrevet

Velkommen ja. Begynner å gå mot slutten for meg, 12 dager igjen, men det er nå det begynner å gå sakte. Håper hver kveld på at noe skal skje, men neida....må nok vente litt til.

Skrevet

Velkommen skal du være, trimesteret går fortere enn du tror:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...