TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 HURRA!!!! Nå er jeg omsider kommet til det siste trimesteret jeg og!! På en måte har tiden så langt gått forferdelig treigt, men samtidig føler jeg at tida nesten løper fra meg nå,hehe.... Men det er vel ikke lenge jeg kommer til å føle det sånn, før jeg begynner å bli utålmodig og lei....eller hva?? ;P Er uansett glad for å ha kommet over enda en "barriere" i svangerskapet
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Helllooo=o) Velkommen skal du være=o)
Phantom´ Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Velkommen over til siste etappe. Bare å forberede seg på mye fødselsprat. Koselig er det i alle fall her inne.
Tonje W Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Velkommen ja. Begynner å gå mot slutten for meg, 12 dager igjen, men det er nå det begynner å gå sakte. Håper hver kveld på at noe skal skje, men neida....må nok vente litt til.
gullet84 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Velkommen skal du være, trimesteret går fortere enn du tror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå